عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهید خلبان ذاکر( پل آقاباقر) رسما آغاز شد

عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهید خلبان ذاکر( پل آقاباقر) رسما آغاز شد

پنجشنبه, 22 شهریور,1403

عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهید خلبان ذاکر( پل آقاباقر) رسما آغاز شد

️در تدوام اجرای پروژه های کلان و زیر ساختی در سطح شهر اردبیل

️در تدوام اجرای پروژه های کلان و زیر ساختی در سطح شهر اردبیل؛

️عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح شهید خلبان ذاکر( پل آقاباقر) رسما آغاز شد

️عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح شهید خلبان ذاکر(پل آقا باقر) امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی، دکتر سیدحسن عاملی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و اهالی محترم محله رسما آغاز شد.

️در تدوام اجرای پروژه های کلان و زیر ساختی در سطح شهر اردبیل، پل شهید خبلان ذاکر(آقاباقر) بعنوان پنجمین تقاطع غیر همسطح در سه سال گذشته با اعتبار بالغ بر 350 میلیارد تومان امروز رسما کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

️ابراهیم علی پور رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل امروز در این مراسم ضمن تقدیر و قدردانی از تک تک مسئولان و مدیران شهری بویژه شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل در حمایت و اجرای عملیات عمرانی پروژه های کلان شهری اردبیل گفت: با توجه به تعیین سهم بودجه عمرانی شهرداری اردبیل در سه سال گذشته، شهر اردبیل جز شهرهای برتر در حوزه عمران شهری است.

️وی با بیان اینکه اصلاح، تحول، پاردایم شیفت و یا انقلاب بعنوان چهار مولفه و مدار اصلی در تصمیم گیری های سیستم مدیریت شهری بسیارحائز اهمیت هستند؛ افزود: شورای اسلامی شهر اردبیل در ششمین دوره از فعالیت خود با بهره مندی از مولفه پاردایم شیفت در حوزه مدیریت شهری پروژه های مختلفی را اجرا کرد و با همت اعضای شورای شهر و شهردار اردبیل تغییرات و تحولی عظیم در حوزه عمرانی در شهر اردبیل اتفاق افتاد.

️رئیس شورای شهر اردبیل با یاداوری اینکه بودجه های عمرانی سالهای گذشته شهرداری اردبیل به ترتیب از سالهای 98 تا 1401 نزدیک به 50 درصد بوده است؛ تصریح کرد: از سال 1401 به بعد بودجه شهرداری به سمت کاهش هزینه های جاری رفته تا با افزایش بودجه عمرانی پروژه های ماندگار بیشتری در شهر اردبیل اجرا شود. که در نهایت در بودجه سال 1403 بیش از 70 درصد بودجه شهرداری عمرانی است.

️علی پور ادامه داد: در آخرین سال از شورای دور ششم اجرای طرح های تصویب شده و اتمام پروژه های نیمه تمام شهری در دستور کار است و پل شهید خلبان ذاکر نیز با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا(ص)نیز تا دو سال آینده با هدف کاهش ترافیک،توسعه شبکه زیرساختی شهر و ... تقدیم اهالی این منطقه خواهد شد.

️وی با اشاره به اینکه در بسیاری از حوزه های شهرداری بویژه در حوزه خدمات شهری با توجه به کمبود تجهیزات دچار نارسایی و ضعف هستیم؛بیان کرد: اما در حوزه عمران حرفی برای گفتن داریم. انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان