✅عقد قرارداد با بخش خصوصی برای اجرای طرح مدیریت پسماند شهری ✅تفکیک زباله در مقصد با بهره گیری از تجهیزات مدرن

✅عقد قرارداد با بخش خصوصی برای اجرای طرح مدیریت پسماند شهری  ✅تفکیک زباله در مقصد با بهره گیری از تجهیزات مدرن

چهارشنبه, 25 مرداد,1402

✅عقد قرارداد با بخش خصوصی برای اجرای طرح مدیریت پسماند شهری ✅تفکیک زباله در مقصد با بهره گیری از تجهیزات مدرن

نائب رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد

نائب رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد؛

✅عقد قرارداد با بخش خصوصی برای اجرای طرح مدیریت پسماند شهری

✅تفکیک زباله در مقصد با بهره گیری از تجهیزات مدرن

🔹نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از عقد قرارداد با بخش خصوصی برای اجرای طرح مدیریت یکپارچه پسماند شهری در آینده ای نزدیک خبر داد.

🔹دکتر بهزاد عباس زاده رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت شورای شهر اردبیل امروز در جلسه بررسی طرح یکپارچه مدیریت پسماند شهری گفت: باتوجه به وضعیت نابسمان دفن زباله و پسماند در اردبیل که دغدغه جدی برای شهر اردبیل محسوب میشود؛ اجرای طرح یکپارچه پسماند و دفن زباله شهری امری ضروری است.

🔹وی با اشاره به اینکه تولید زباله در شهر اردبیل بیشتر از استاندارد جهانی وکشوری است؛ گفت: از آنجایی که افزایش تولید زباله مشکلات زیادی از جمله مشکلات زیست محیطی ایجاد میکند؛لذا ساماندهی پسماند و دفن زباله جز دغدغه های مدیریت شهری است.

🔹نایب رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: در  این جلسه نحوه چگونگی دفن زباله و پسماند توسط بخش خصوصی تشریح شد که این روش(عدم دفن زباله و امحای کامل زباله) باتجهیزات نوین در اردبیل اجرا خواهد شد.

🔹وی با اشاره به تفکیک زباله از مبدا و همچنین تفکیک در مقصد با تجهیزات به روز و نوین دنیا گفت: طی بررسی های بیشتر و در صورت موافقت اعضای شورای شهر با انتشار فراخوان با بخش خصوصی عقد قرارداد کرده و این فرایند به زودی در اردبیل جهت پسماند و دفن زباله راه اندازی خواهد شد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان