شروع قدمهای موثر برای توسعه مناطق کم برخوردار /  حفظ و نگهداری بوستان میراشرف مشارکت اهالی محله را می طلبد

شروع قدمهای موثر برای توسعه مناطق کم برخوردار  /  حفظ و نگهداری بوستان میراشرف مشارکت اهالی محله را می طلبد

یکشنبه, 30 مهر,1402

شروع قدمهای موثر برای توسعه مناطق کم برخوردار /  حفظ و نگهداری بوستان میراشرف مشارکت اهالی محله را می طلبد

رئیس شورای شهر اردبیل در آیین افتتاح پارک شهدای میراشرف

رئیس شورای شهر اردبیل در آیین افتتاح پارک شهدای میراشرف:


شروع قدمهای موثر برای توسعه مناطق کم برخوردار


 حفظ و نگهداری بوستان میراشرف مشارکت اهالی محله را می طلبد


سیدهاشمی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در مراسم افتتاحیه پارک ۶ هکتاری میراشرف که باحضور نماینده ولی فقیه در اردبیل و امام جمعه اردبیل، دکتر نیکزاد نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی، مدیران شهری و اهالی محله میراشرف برگزار شد؛ تصریح کرد: در راستای توسعه مناطق کم برخوردار و تعادل در توزیع فضای سبز، باپیگیریهای اعضای شورای شهر و تلاش جدی شهردار اردبیل، پارک ۶ هکتاری میراشرف در ۴ ماه کاری به اتمام رسیده و تقدیم شهروندان محله میراشرف شد.


وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافعان حرم و شهدای مظلوم فلسطین و غزه گفت: هر پروژه ای که در سطح شهر اجرا و به اتمام میرسد در راستای خدمات رسانی به شهروندان و توسعه شهری است.


رئیس شورای شهر اردبیل با اشاره به حضور ارزشمندآیت الله دکتر سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل در این مراسم افتتاحیه گفت: این حضور نشان از دغدغه امام جمعه اردبیل در راستای توسعه و آبادانی محلات محروم و کم برخوردار است که همواره رهنمون های امام جمعه اردبیل در توسعه شهری مورد توجه قرار گرفته است.


سید هاشمی با بیان اینکه بعد از بهره برداری از این پارک، نوبت تکمیلی پروژه های دیگر منطقه ۴ از جمله المان وحدت ، معبر ۴۵ متری امام زاده سیدصدرالدین(ع) جهت کاهش بارترافیکی آن منطقه و همسطح سازی آرامستان میراشرف و ... است؛ گفت: قدمهای موثر برای توسعه این محلات در دستور کار است.


رئیس شورای سهر اردبیل عنوان کرد: پارک میراشرف در مساحتی بالغ بر ۶ هکتار با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در محله میراشرف مجهز به مسیر تندرستی، فضای بازی کودکان، سایت ورزشی(نظیر والیبال و بسکتبال وفوتسال)،چمن مصنوعی،پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰ دستگاه خودرو،ست های ورزشی،نصب مبلمان شهری است .


وی با تاکید بر اینکه حفظ و نگهداری این بوستان مشارکت اهالی محله را می طلبد؛ افزود: شورا و شهرداری در احداث این بوستان تلاش کرده و آن را تقدیم اهالی محترم کرد و از این ببعد نیز حفظ و نگهداری این پارک بر عهده خود اهالی محله است.


سیدهاشمی در پایان مراسم، از تلاش و همراهی دکتر نیکزاد نماینده مردم اردبیل در مجلس به عنوان حامی اعضای شورای شهر، امام‌جمعه اردبیل، تک تک اعضای شورای شهر و شهردار و تمامی همکاران درمجموعه مدیریت شهری که در احداث و ساخت این پارک تلاش کرده بودند تقدیر و تشکر کرد.


انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان