ساماندهی وانت بارها و رفع آبگرفتگی معابر در زمان بارش مطالبه عمومی است

ساماندهی وانت بارها و رفع آبگرفتگی معابر در زمان بارش مطالبه عمومی است

جمعه, 21 اردیبهشت,1403

ساماندهی وانت بارها و رفع آبگرفتگی معابر در زمان بارش مطالبه عمومی است

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در نشست با مدیران مناطق شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در نشست با مدیران مناطق شهرداری:

ساماندهی وانت بارها و رفع آبگرفتگی معابر در زمان بارش مطالبه عمومی است

طرح جمع آوری آب های سطحی به کجا رسید؟

سیدهاشمی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در جلسه کمیسیون زیباسازی شهری و در نشست مشترک با مدیران مناطق شهرداری اردبیل گفت: مقوله زیباسازی شهری امری بسیار پیچیده است. از نورپردازی، دکوراسیون شهری وخط کشیهای معابر گرفته تا آسفالت و تابلوهای معرف. در واقع زیباسازی شهری فقط محدود به فضای سبز و کاشت گل و گیاه نیست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو دغدغه بسیار مهم مطالبه تمامی شهروندان است و حتی رسانه ها نیز به مطالبه عمومی تبدیل کرده اند؛ افزود: آبگرفتی معابر در زمان بارش باران و ساماندهی وانت بارها معضلی است که باید هرچه سریعتر اقدامات و تصمیمات اساسی برای این دو مورد انجام گیرد.

رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه همواره شهرداری از اجرای طرح جمع اوری اب های سطحی صحبت میکند ولی عملا اقدامی در این صورت دیده نمیشود؛ افزود : اهالی محلات بلافاصله بعد از بارش باران و اب گرفتگی معابرگرفتار میشوند که این موضوع نه شایسته ما اعضای شورای شهر است و نه شایسته شما مدیران شهرداری.سیدهاشمی با تاکید بر اینکه دیگر فضایی برای توجیه تداوم این دو مشکل در سطح شهر وجود ندارد؛ افزود: قطعا بایستی به ساماندهی این مشکلات بصورت فوری ورود کنیم.

وی با اشاره به اینکه وانت بارها چهره شهر را نابود کرده اند و فضای بصری شهر را ناخوشایند ساخته اند؛ افزود: گاهی تصمیماتی از طرف شهردار اردبیل مبنی بر فراهم سازی فضایی برای این وانت بارها شنیده میشود ولی در عمل تا کنون چیزی مشاهده نکردیم.

سیدهاشمی همچنین به کمبود تابلوهای معرف کوچه ها و معابر اشاره کرد و گفت: بارها به این موضوع تاکید شده است اما همچنان شهر با کمبود تابلوهای معرف مواجه است.بویژه با ساخت پل های جدید بیش از پیش به اینگونه تابلوها نیازمندیم تا مردم در آدرس یابی سرگردان نشوند.

انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان