زیباسازی بیش از 52 پارک در دستور کار قرار دارد

زیباسازی بیش از 52 پارک در دستور کار قرار دارد

جمعه, 21 اردیبهشت,1403

زیباسازی بیش از 52 پارک در دستور کار قرار دارد

️سلامت صفری عضو شورای شهر اردبیل

️سلامت صفری عضو شورای شهر اردبیل:

️زیباسازی بیش از 52 پارک در دستور کار قرار دارد

️سلامت صفری عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: موضوع زیباسازی شهر موضوعی است که جهت ارتقا کیفیت زندگی مورد نیاز شهروندان است.

️وی با اشاره به اینکه المانهایی که در سطح شهر نصب شده اند المانهایی معنا دار هستند که پیام و مفهوم را به شهروندان انتقال میدهند؛ افزود: این فعالیت ها اقداماتی ارزشمند برای شهر و شهروندان است که جا دارد از تلاش تک تک همکاران در این حوزه تقدیر و تشکر نماییم.

️عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه زیباسازی( نورپردازی،نصب نیمکتها و وسایل بازی و ...) بیش از 52 پارک را در دستور کار قرار داردیم؛ افزود: عملکرد شورا و شهرداری در حوزه مبلمان شهری با رشد مواجه است اما کمبودهایی هم وجود دارد که به آنها نیز باید رسیدگی کرد.

️صفری ادامه داد: در زیباسازی شهری گاهی چندین عناصر دست به دست میدهند تا یک چشم اندازی زیبا خلق شود. مدیران مناطق بایستی برای ایجاد یک چهره بصری زیبا از سرویس بهداشتیها در سطح شهر بازدید داشته و برای ساماندهی وانت بارها که منجر به تشدید ترافیک شده است اقداماتی انجام دهند.

️ عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه نصب تابلوهای معرف کوچه ها و معابر جهت یکسان اجرا شدن در تمامی مناطق باید بر اساس یک شیوه نامه مشخص باشد؛افزود: دیوارکشی و حصارکشی زمین های بایر و تکمیل روشنایی برخی از معابر مورد توجه قرار گیرد.

️وی در پایان گفت: امیدوارم خروجی این جلسه تبدیل به یک دستورالعمل اجرایی باشد.


انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان