تعرفه عوارض 1403 شهرداری میتوانست ایده ال تر و منطقي تر بررسی و تصویب شود .

تعرفه عوارض 1403 شهرداری میتوانست ایده ال تر و منطقي تر بررسی و تصویب شود .

جمعه, 20 بهمن,1402

تعرفه عوارض 1403 شهرداری میتوانست ایده ال تر و منطقي تر بررسی و تصویب شود .

️زهرا قدیمی عضو شورای شهر اردبیل

️زهرا قدیمی عضو شورای شهر اردبیل:
️تعرفه عوارض 1403 شهرداری میتوانست ایده ال تر و منطقي تر بررسی و تصویب شود .
️توجه به ملاحضات اقتصادی و معیشتی شهروندان در تصویب تعرفه 1403 شهرداری بايد در اولويت بررسي ها مي بود.
️زهرا قدیمی عضو شورای شهر اردبیل در خصوص لایحه تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی 1403 شهرداری اردبیل گفت: ما بعنوان نماینده مردم در شورای اسلامی مدافع حقوق شهروندان هستیم. از طرفی نیز توجه به صرفه و صلاح شهرداری وظیفه ما هست واین امر قابل انکار نیست.
️وی با بیان اینکه ملاحضات اقتصادی و معیشتی شهروندان اولویت بنده بعنوان عضوی از شورای شهر بوده است و همواره به این امر تاکید داشته ام.
️ عضو شورای شهر اردبیل همچنین با اشاره به اینکه در سال ١٤٠٢ نیز با افزایش بالای تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی شهرداری اردبیل مواجه بودیم؛ افزود: متاسفانه نتیجه برعکس گرفتیم و تعداد ساخت و سازها و صدور پروانه ساختمانی بسیار کاهش یافت. و تلاش شهرداري براي كسب درآمد از اين طريق به نتيجه مطلوب نرسيد .
️قدیمی ادامه داد: لایحه تعرفه سال آتی را باید در برخی موارد کاهش میدادیم اما متاسفانه اين مهم انجام نشد و بررسی تعرفه موجود بصورت ایده ال پیش نرفت .
️عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه کل درامد حاصل از تعرفه فقط 20الي ٢٥ درصد از بودجه را تامین میکند،تصریح کرد: اگر شهرداری میتوانست مديريت صرفه جو محور را در اولويت كار خود قرار دهد ما نیز میتوانستیم حداقل ترین افزایش را در تعرفه عوارض و بها ی خدمات داشته باشیم تا در بيشتر موارد علي الخصوص در خصوص صدور پروانه نیز آن دسته از خانواده هایی که برای ساخت یک سرپناه50 متری تلاش میکنند و به نتیجه نمی رسند آنها را یاری رسانيم.
️وی همچنین در خصوص صحبت های شهردار اردبیل مبنی بر درامد شهرداری از ارایه تخفیفات سی درصدی در عوارضات شهرداری گفت: این طرح یک طرح تشویقی است و ربطی به تعرفه ندارد ، بطوريكه حتي قشر ضعیف و محروم جامعه حتی قدرت استفاده از این طرح را ندارند و قطعا با این تعرفه دوباره شاهد کاهش ساخت و ساز خواهیم شد.
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان