تحقق خروج بازار آهن فروشان به خارج از شهر

تحقق خروج بازار آهن فروشان به خارج از شهر

دوشنبه, 07 خرداد,1403

تحقق خروج بازار آهن فروشان به خارج از شهر

دکتر عباس زاده رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل

دکتر عباس زاده رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل:

تحقق خروج بازار آهن فروشان به خارج از شهر

بازار بزرگ آهن فروشان اردبیل کلنگ زنی شد

بهزاد عباس زاده نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در راستای تداوم تعیین تکلیف پروژه های مشارکتی و اجرای طرح انتقال بازار آهن فروشان به خارج از شهر، این بازار با حجم سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومان در سه راهی کوراییم بطرف تیپ 37 حضرت عباس (ع) امروز با حضور مسئولان استانی کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه خروج این بازار از هسته شهر و انتقال به خارج از شهر مطالبه مردم بود گفت: این طرح با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی بعد از سالها بلاتکلیفی در نهایت کلنگ زنی شد.

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه این بازار مجهز به امکاناتاتی از جمله پمپ بنزین، بانک و خودپرداز، پارکینگ ماشین آلات سبک و سنگین است؛ عنوان کرد: پاسگاه نیروی انتظامی،آتشنشانی، خدمات تجاری، فضای استراحت رانندگان، سرویس بهداشتی و رستوران و فروشگاه از دیگر امکانات این بازار در حال احداث خواهد بود.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل همچنین با بیان اینکه در این دوره از شورای شهر بیش از 8 هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی توسط شورا و شهرداری اردبیل و بخش خصوصی در اردبیل اجرا و یا در حال اجرا است؛افزود: هدف تولید درامد پایدار در کنار رفع معضلات شهری و ترافیک و ... است.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان