تبیین عملکرد سه ساله شورای شهر اردبیل به مناسبت روز شوراها

تبیین عملکرد سه ساله شورای شهر اردبیل به مناسبت روز شوراها

دوشنبه, 10 اردیبهشت,1403

تبیین عملکرد سه ساله شورای شهر اردبیل به مناسبت روز شوراها

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل:

تبیین عملکرد سه ساله شورای شهر اردبیل به مناسبت روز شوراها

رسانه‌ها در انعکاس عملکرد شورا به شهروندان یاریگر باشند

میرمحمد سید هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل امروز در جلسه رسمی شورای شهر که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد؛ با اشاره به اینکه در تقویم‌ملی کشور ۹ اردیبهشت روز ملی شورای اسلام نامگذاری شده است؛ گفت: به همین مناسبت عملکرد سه ساله دور ششم شورای شهر تبیین خواهد شد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نیز بایستی در راستای ایفای رسالت خود؛ عملکرد شورای شهر و شهرداری را به شهروندان انعکاس دهند؛ افزود: از فعالین رسانه ها درخواست داریم عملکرد و کارنامه این دور از شورای شهر را که منجر به اجرای پروژه های کلان بیشماری در سطح شده است را به مردم شریف اردبیل منعکس نمایند.

رئیس شورای شهر اردبیل همچنین با اشاره به اینکه همواره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر مردم سالاری تکیه دارد؛ بیان کرد: در واقع هدف از نامگذاری این روز بنام شوراها نشان دادن تاثیر مشارکت مردمی درتمامی عرصه های اقتصادی،سیاسی و فرهنگی و .... است.

سیدهاشمی ادامه داد: همچنین همزمان با نهم اردیبهشت روز ملی شوراها، شاهد کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه در سطح شهر خواهیم بود.

وی در ادامه جلسه ضمن تبریک روز معمار بر جامعه معماری و مهندسان این حوزه تصریح کرد: همچنین دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران در تقویم ملی کشورعزیزمان ایران است. نهادی انقلابی که در نخستین سال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با فرمان رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد تا به عنوان یک بازوی نظامی کارآمد، حافظ نظام و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی مردم ایران باشد.

سیدهاشمی با تبیین اینکه نیروهای مسلح و سپاه مقتدر جمهوری اسلامی در عملیات وعده صادق و پاسخ به حمله رژیم صهیونیست به کنسولگری کشور عزیزمان در دمشق ، نشان دادند در کنار توان مقابله به مثل، شرافت و جوانمردی دارند؛ افزود:روز تشکیل سپاه را بر جان‌برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون این عزیزان به عنوان قهرمانان عرصه‌ی جهاد و ایثار برای وطن را از درگاه حضرت حق مسئلت داریم.

رئیس شورای شهر اردبیل همچنین فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت روز کارگر را تبریک گفته و از اقدام ارزشمند شهرداری اردبیل در خصوص ویزیت رایگان پاکبانان شهر و کارگران شهرداری به مناسبت هفته کارگر و هفته سلامت تقدیر کرد.

وی بیان کرد: کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و بی شک همه پیشــــرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشأت گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ ورزی است.

سیدهاشمی ادامه داد: در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنــــرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشــرفت رونقی دو چندان خواهد یافت .

رئیس شورای شهر اردبیل به مناسبتی دیگر در تقویم ملی بعنوان 7 اردیبهشت ماه روز ملی ایمنی حمل و نقل اشاره کرد و افزود: این روز نیز به منظور فرهنگ سازی در راستای افزایش ایمنی راه‌ها و مسیرهای درون شهری و برون شهری نامگذاری شده است که هفته ایمنی حمل و نقل را به پرچمداران حمل و نقل، تلاشگران این عرصه به ویژه کارکنان سازمان حمل و نقل شهرداری و رانندگان تاکسی های درون شهری اردبیل تبریک عرض مینماییم.

در ادامه جلسه چندین لایحه شهرداری بررسی و بیشتر از آنها با موافقت اکثر اعضای شورا تصویب شد.

انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان