بیلبوردهای تبلیغاتی شهر در اختیار ستاد انتخابات قرار میگیرد

بیلبوردهای تبلیغاتی شهر در اختیار ستاد انتخابات قرار میگیرد

شنبه, 05 اسفند,1402

بیلبوردهای تبلیغاتی شهر در اختیار ستاد انتخابات قرار میگیرد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل:
بیلبوردهای تبلیغاتی شهر در اختیار ستاد انتخابات قرار میگیرد
سلامت صفری سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در ۹۹ امین جلسه رسمی شورای شهر گفت: همزمان با نزدیکی به ایام انتخابات دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از انتخبات خبرگان رهبری و با هدف تشویق، ترغیب، جذب و افزایش مشارکت حداکثری، تعدادی از بیلبورهای تبلیغاتی شهر در اختیار ستاد انتخابات استانداری قرار خواهد گرفت.
وی ضمن تبریک روز جوان و فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت قایم المنتظر مهدی(عج)، هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را گرامی داشت.
صفری در ادامه جلسه با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی و بسیار سرنوشت ساز است؛ افزود: راه حل رفع مشکلات کشور در انتخاب افراد اصلح است تا با تشکیل یک مجلس قوی بتوانیم از مشکلات کشور عبور کنیم.
وی با اشاره به طرح و تصویب لایحه شهرداری در مورد بحث انتخابات گفت: در راستای تشویق و ترغیب شهروندان عزیز جهت مشارکت حداکثری در انتخابات و برای گرم کردن تنور انتخابات و اطلاع رسانی به موقع، مقرر شد تعدادی از بیلبوردهای تبلیغاتی محیط شهری در ایام انتخابات در اختیار حوزه مربوطه در استانداری قرار گیرد.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل همچنین در مورد لایحه فیبر نوری برای شرکت مخابرات بیان کرد: کل اعضای شورا به این امر مهم نگاه مثبت داشتند ولی برای رسیدن به پاسخ یک سری سوالات مطرح شده در صحن، مقرر شد این لایحه به کمیسیون عودت داده شود تا با چکش کاری بیشتری یک مصوبه بهتر و به نفع شهر داشته باشیم.
گفتنی است در ادامه جلسه، نامه‌های واصله از فرمانداری مورد بحث و تبادل قرار گرفت و به تعدادی از لوایح مربوطه و حل مشکلات مردم تصمیم گیری شد.
انتهای پیام/
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان