بیست و نهمین جلسه رسمی/افزایش نشاط اجتماعی در جامعه از وظایف شهرداری و شورای شهر است

بیست و نهمین جلسه رسمی/افزایش نشاط اجتماعی در جامعه از وظایف شهرداری و شورای شهر است

جمعه, 01 تیر,1397

بیست و نهمین جلسه رسمی/افزایش نشاط اجتماعی در جامعه از وظایف شهرداری و شورای شهر است

رئیس شورای شهر اردبیل:
افزایش نشاط اجتماعی در جامعه از وظایف شهرداری و شورای شهر است
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: افزایش نشاط اجتماعی و سرزندگی در جامعه جزو وظایف ذاتی شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
به گزارش روابط عمومی شورای شهر اردبیل علیرضا پوستی در بیست و نهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: علیرغم فصل کاری محدود شهرداری اردبیل و محدودیت اعتباری موجود در شهرداری در تمام نقاط شهر شاهد تلاش و تکاپوی شهرداری در اجرای طرح‌های عمرانی هستیم.
وی با اشاره به اینکه کمتر کوچه و خیابانی را در شهر سراغ داریم که شاهد فعالیت‌های عمرانی نباشد، خاطرنشان کرد: در کنار وظایف عمرانی و ساخت و ساز، شورا و شهرداری در ایجاد رفاه و نشاط اجتماعی نیز باید در صف اول قرار گرفته و نسبت به ایجاد این نشاط سهم خود را ادا کند.
رئیس شورای شهر اردبیل بعد فرهنگی و اجتماعی فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر اردبیل را یادآور شد و گفت: شورای شهر توجه به مسابقات ورزشی و اهتمام به غنای ورزش در سطح شهر را در دستور کار خود قرار داده به طوری که در امشب و هفته آینده در دو نقطه شهر برنامه پخش مستقیم فوتبال را شاهد بودیم.
پوستی با بیان اینکه در بازی گذشته تیم ملی ایران مقابل مراکش علیرغم تمهیدات لازم و انجام تدارکات مورد نیاز، موفق به پخش مستقیم مسابقه فوتبال در مناطق مشخص شده نبودیم، ادامه داد: امیدواریم با همکاری نهادهای دخیل و همکاری شورا و شهرداری بتوانیم این دو بازی را در راستای ارتقای نشاط اجتماعی مردم با موفقیت پخش کنیم.
وی با یادآوری اینکه در اثنای دغدغه‌های اقتصادی مردم ما وظیفه داریم نسبت به آرامش روحی و روانی آنان تلاش کنیم، اضافه کرد: ما از دست اندرکاران شهر درخواست می‌کنیم که بدون دخالت دادن مسایل سیاسی، جناحی و شخصی در موضوعات مختلف دست به دست دهیم تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم.
رئیس شورای شهر اردبیل مردمی را ولی نعمتان جامعه دانست و گفت: حداقل سهم و انتظاری که مردم از ما دارا هستند افزایش نشاط اجتماعی است تا بخشی از فشار اقتصادی و مسایل مالی مردم و جامعه تقلیل یابد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان