اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای تدوام عملیات عمرانی پل بسیج و نیایش

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای تدوام عملیات عمرانی پل بسیج و نیایش

شنبه, 29 مهر,1402

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای تدوام عملیات عمرانی پل بسیج و نیایش

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل خبر داد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل خبر داد؛
 اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای تدوام عملیات عمرانی پل بسیج و نیایش


 سلامت صفری سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در هشتادو هفتمین جلسه رسمی شورای شهر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه، حمایت اعضای شورای شهر از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کرده و گفت: جنایت کودک کشی و نسل کشی توسط رژیم منفور اسرائیل در کل دنیا محکوم است.


 وی در خصوص بررسی و تصویب لایحه های شهرداری در این جلسه بیان کرد: تمامی اعضای شورای شهر در یک اقدام مهم و حرکت تاریخی، یعنی با تصویب ۷۰۸ میلیارد تومان، به شهردار تلاشگر ماموریت دادند تا باغ شریعت باغ در حد واصل میدان بسیج و ارتش را تملک کرده و آن را به فضای سبز قابل دسترس شهروندان عزیز تبدیل کند.


عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر از پیشرفت فیزیکی احداث پل نیایش و پل بسیج رضایت کامل دارند؛ افزود: با تصویب ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از شهردار خواسته شد تا پل بسیج را تا یک سال آتی یعنی تا مهر ماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسانده و در اختیار شهروندان قرار دهد.


سخنگوی شورای شهر اردبیل همچنین در خصوص لایحه دیگر تشریح کرد: برای رعایت حال تعدادی از شهروندان که بدلیل چکهای برگشتی محکومیت قضایی داشتند؛در مورد ۸۰ درصد خسارت تاخیر تادیه در ۱۰قسط مجوز لازم صادر شد.


عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به بازدید میدانی اعضای شورای شهر به اتفاق شهردار اردبیل از پروژه‌های عمرانی منطقه ۴ در هفته جاری،بیان کرد: در این بازدید مقرر شد کل احداثات مربوط به المان وحدت تا دوماه آتی، خیابان ۴۵ متری صدرالدین میدان آیت الله مشکینی تا سه ماه آتی، استادیوم ورزشی میر اشرف تا دو ماه آتی به اتمام و مرحله بهره‌برداری برسد.


سلامت صفری همچنین با اشاره به اینکه پارک بزرگ ۶ هکتاری میر اشرف هم در اولین روز هفته آتی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت؛ به بازگشایی حریم پل دارو پخش و خروجی محله شهریار مطابق زمانبندی قول داده شده توسط شهردار اردبیل تاکید کرد.


وی گفت: در ادامه جلسه رسمی شورای شهر پیرامون احداث سرویسهای بهداشتی و دوربین مربوط به ترافیک و سایر موارد نیز مصوباتی داشتیم.


انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان