کمک ۳۵۰ میلیون تومانی شورا و شهرداری اردبیل به کادر درمانی

کمک ۳۵۰ میلیون تومانی شورا و شهرداری اردبیل به کادر درمانی

دوشنبه, 19 اسفند,1398

کمک ۳۵۰ میلیون تومانی شورا و شهرداری اردبیل به کادر درمانی

سخنگوی شورای شهر اردبیل خبر داد

سخنگوی شورای شهر اردبیل خبر داد
کمک ۳۵۰ میلیون تومانی شورا و شهرداری اردبیل به کادر درمانی 
سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: به پاس تقدیر و تجلیل از زحمات شایسته پزشکان، پرستاران و کادر درمانی اردبیل شورای شهر با پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان با هدف تامین نیازمندی و تجهیزات پزشکی این عوامل موافقت کرد.
زهرا قدیمی در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: به دنبال شیوع بیماری کروناویروس که کادر پزشکی و پرستاران در صف مقدم پیشگیری و مقابله با این بیماری قرار دارند، اعضای شورای شهر به پاس این زحمات و تلاش‌ها سعی کرد تا نسبت به پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان برای تامین نیازمندی بهداشتی و درمانی در مراکز بیمارستانی اقدام کند.
وی خاطرنشان کرد: با شیوع این بیماری به نوعی سلامت عمومی همه شهروندان به صورت جدی مورد تهدید قرار گرفته و در این میان افرادی هستند که با کمترین امکانات و تجهیزات درمانی در صف مقابله و پیشگیری و درمان مبتلایان به این ویروس سخت قرار دارند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل بیان کرد: این ویروس وحشتناک در نگاه اول سایه ترس، وحشت و نگرانی را در ذهن، فکر و جسم انسان‌ها مستولی کرده اما در مقابل این سایه ترس شاهد ایثار، فداکاری، گذشت و بخشش آن هم در حد اعلای خودش یعنی گذشت از جان خود برای نجات یک همنوع و هموطن را شاهدیم.
قدیمی گفت: بدون تردید در صف مقدم این وجهه از انسانیت جامعه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی مرتبط با موضوع قرار دارند که توانسته‌اند دوباره جان و روح تازه‌ای به این واژه‌ها ببخشند.
وی تصریح کرد: این خدمت خداپسندانه با احساس مسئولیت اجتماعی عمیق کاری بسیار حساس و خطیر است و نشان‌دهنده تعهد بسیار بالای این تلاشگران در قبال مسئولیت‌های اجتماعی و سلامت عمومی همه همنوعان و شهروندان گرامی می‌باشد.
قدیمی اضافه کرد: این نوع خدمت نه در نزد خداوند متعال و نه در نزد مردم بدون تقدیر و تجلیل نخواهد ماند.
وی در پایان اظهار کرد: به منظور قدردانی از این زحمات بی‌شائبه و تجلیل از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی درگیر با موضوع بیماری کرونا شورای شهر و شهرداری اردبیل با تخصیص ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تهیه و تامین ماسک و سایر تجهیزات مورد نیاز پزشکی موافقت کردند تا به سرعت این مبلغ برای تامین این نیازمندی‌ها صرف شود.
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان