پارک دوم بانوان نیاز ضروری شهر است

پارک دوم بانوان نیاز ضروری شهر است

پنجشنبه, 22 اردیبهشت,1401

پارک دوم بانوان نیاز ضروری شهر است

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر اردبیل

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر اردبیل:
پارک دوم بانوان نیاز ضروری شهر است.

🔻رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر اردبیل گفت: احداث پارک دوم بانوان در شهر اردبیل از مطالبات به حق بانوان و نیاز جدی این قشر است.

🔹️زهرا قدیمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در کنار پیگیری برای احداث پارک دوم بانوان که پیش از این در زرناس مکان یابی شده بود تلاش می کنیم تا در دور ششم پارک دوم بانوان اردبیل در مناطق کم برخوردار اجرایی و عملیاتی شود.

🔹️وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شهرداری اردبیل در آینده نه چندان دور لایحه احداث پارک بانوان اردبیل را تقدیم شورا کرده و در پارلمان محلی نیز به تصویب برسد.

🔹️رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر اردبیل به احداث پارک چهار هکتاری خانواده در شورابیل نیز اشاره کرد و گفت: با هدف تکریم نظام خانواده این پارک به همراه یک هکتار فضای ویژه برای غرس نهال زوجین و حمایت از فرزندآوری اجرایی خواهد شد تا ما بتوانیم شرایط مناسبی را برای خانواده ها در مسیر ایجاد فضای تفریحات سالم به وجود آوریم.

🔹️قدیمی کاشت درخت به صورت نمادین و با شناسنامه اهدایی به زوجین را در این پارک حرکتی مثبت و مناسب خواند و بیان کرد: ما در شورابیل به توسعه درختکاری و فضای سبز نیاز داریم و این اقدامات می تواند حرکتی مثبت و تاثیرگذار باشد.

🔹️وی نصب المان های مختلف در شهر اردبیل را حرکت فرهنگی و مسیری مناسب در انتقال پیام حقیقی توصیف کرد و افزود: نصب المان ناوشکن سبلان، نفس و تکمیل المان میدان وحدت اردبیل به عنوان اولویت اصلی مورد توجه و پیگیری است.
انتهای پیام
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان