نبايد خروجي شورا به بذل و بخشش‌ها منجر شود.

نبايد خروجي شورا به بذل و بخشش‌ها منجر شود.

ﺳﻪشنبه, 03 خرداد,1401

نبايد خروجي شورا به بذل و بخشش‌ها منجر شود.

حبیب فتحی عضو شوراي شهر اردبيل

حبیب فتحی عضو شوراي شهر اردبيل:
نبايد خروجي شورا به بذل و بخشش‌ها منجر شود.

🔻عضو شوراي اسلامي شهر اردبيل گفت: شايسته نيست خروجي شوراهاي شهر به تصميماتي كه منجر به بذل و بخشش اموال و بيت‌المال شود، منتهي شود.

🔹️حبيب فتحي در جلسه رسمي شوراي شهر اردبيل با انتقاد از بذل و بخشش‌هاي نابجاي شوراي شهر اردبيل اظهار كرد: گناه شهرداري چيست كه بايد با اين وضعيت درآمدي و اقتصادي و شرايط بذل و بخشش لوايح و پيشنهادات شورا سر ماه حقوق پرسنل را به سختي پرداخت كرده و دغدغه و نگراني در اين حوزه داشته باشد.

🔹️وي تصريح كرد: منابع پيش‌بيني شده از محل ماده 17، 935 ميليون تومان است كه اين رقم در صورت تحقق منابع درآمدي شهرداري قابل پرداخت خواهد بود اما بهتر است با دست باز به اين پرداختي‌ها توجه نكرده و از بذل و بخشش‌هاي نابجا جلوگيري كنيم.

🔹️عضو شوراي اسلامي شهر اردبيل گفت: شايسته نيست خروجي تصميمات شوراي شهر منجر به بذل و بخشش از اموال و بيت‌المال شود بلكه بهتر است بيشتر از بذل و بخشش به فكر كسب منابع درآمدي براي شهرداري و جذب سرمايه‌گذار باشيم و بر اساس تعرفه سال 1401 اعمال تخفيف با يك ضوابط و چارچوب مشخص به انجام برسد.

🔹️حبیب فتحي با بيان اينكه ابهامي در لايحه تقسيط جرايم تأخير و تأديه وجود دارد، افزود: درخواست‌هاي متعددي را در اين زمينه شاهد بوديم و بهتر است به صورت شفاف در اين حوزه تصميم‌گيري شود تا با در نظر گرفتن پرونده‌هاي تأخير و تأديه سال‌هاي گذشته و سال‌هاي اخير، تصميم‌گيري درست در پرداخت نقدي و تقسيط مابقي بدهي مشتريان به انجام برسد.

🔹️وي به احداث پاركينگ خودروهاي سنگين در ورودي شهرها اشاره كرد و ادامه داد: الزام اجراي اين پروژه تأمين پنج هكتار زمين در هر چهار نقطه ورودي شهر است تا امكان سهولت تردد رانندگان خودروهاي سنگين فراهم آيد.

🔹️فتحي در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان كرد: در كنار دسترسي اين توقفگاه به بزرگراه و ورودي شهر، ديواركشي، تأمين روشنايي ساختمان، نگهبان و نصب دوربين‌هاي مدار بسته و ساير فعاليت‌ها در اطلاع‌رساني دقيق به رانندگان بايد مورد توجه و دقت نظر قرار گيرد.
انتهاي پيام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان