نائب رئیس شورای شهر اردبیل: نگاه متوازن در توسعه فضای سبز روی کاغذ نماند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل: نگاه متوازن در توسعه فضای سبز روی کاغذ نماند.

پنجشنبه, 18 فروردین,1401

نائب رئیس شورای شهر اردبیل: نگاه متوازن در توسعه فضای سبز روی کاغذ نماند.

 🔵نائب رئیس شورای شهر اردبیل:
نگاه متوازن در توسعه فضای سبز روی کاغذ نماند

🔻نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: نگاه متوازن در توسعه فضای سبز شهری در قالب مصوبه و روی کاغذ بماند بلکه بهتر است به شکل عملیاتی در دستور کار قرار گیرد.

🔹️میرمحمد سیدهاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک سال نو و ماه رمضان اظهار کرد: بهره مندی از فیوضات این ماه می تواند مومنان را در جهاد معنوی و ارزشی جامعه کمک و پشتیبانی کند.

🔹️وی خاطرنشان کرد: با نهایی شدن طرح تفصیلی و اجرای آن در سال جاری امیدواریم مشکل تملک برخی از اراضی و اجرای کاربری درست آنها مورد توجه قرار گیرد.

🔹️نائب رئیس شورای شهر اردبیل افزود: شورا و شهرداری توان تملک باغ شریعت را با میلیاردها تومان منابع دارد و بهتر است به تناسب آن تملک اراضی در حاشیه شهر برای تبدیل به فضای سبز مورد توجه قرار گیرد.

🔹️سیدهاشمی بیان کرد: چرا باید در هسته مرکزی شهر اعتبار برای تملک داشته باشیم اما در حاشیه شهر چنین منابعی وجود نداشته باشد در حالی که ساکنان این مناطق به شدت نیازمند طرح های توسعه ای فضای سبز و پارک هستند.

🔹️وی تصریح کرد: باید کل اراضی 17 هزار مترمربعی منطقه میراشرف تملک شده و نسبت به تبدیل آن به پارک مناسب در این منطقه اقدام قانونی انجام شود.

🔹️نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تلاش بر این است تا در کنار توافق و تملک اراضی مختلف برای توسعه فضای سبز و ذخیره شهری اجرای پروژه های مصوب لایحه بودجه در فصل کاری انجام شده و ما بتوانیم شرایط مناسبی را در خدمت رسانی به مردم شاهد باشیم.

انتهای پیام/
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان