موافق تملک باغ شریعت( قره پاچه) به هر قیمتی نیستیم

موافق تملک باغ شریعت( قره پاچه) به هر قیمتی نیستیم

یکشنبه, 23 مرداد,1401

موافق تملک باغ شریعت( قره پاچه) به هر قیمتی نیستیم

علیرضا غریبی عضو شورای شهر اردبیل

علیرضا غریبی عضو شورای شهر اردبیل:
موافق تملک باغ شریعت( قره پاچه) به هر قیمتی نیستیم
 
🔻عضو شورای شهر اردبیل گفت: موافق تملک باغ شریعت(قره پاچه) اردبیل هستیم اما این کار نباید به هر قیمتی اتفاق بیفتد.

🔹️علیرضا غریبی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در کنار تعیین تکلیف باغ شریعت باید اراضی خیابان عطایی نیز مورد توجه قرار گیرد تا به تناسب باغ شریعت در فضای روبرویی آن نیز پارک جنگلی و یا فضای تفریحی – توریستی مناسب برای شهروندان و گردشگران فراهم آید.

🔹️وی خاطرنشان کرد: تغییر کاربری در این محدوده بهتر است به شکل دقیق و با نظر کارشناسی انجام شود تا در افق توسعه شهر اردبیل دچار خسران نشویم.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل با تبریک هفته خبرنگار وجود جامعه پویا را نیازمند حضور فعال اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: در مسیر توسعه و پیشرفت شهرمان نیازمند همراهی و تعامل با اصحاب رسانه هستیم و بهتر است روابط عمومی شهرداری با فعالان عرصه خبر و رسانه تعامل بهتر و بیشتری را داشته باشند.

🔹️وی با اشاره به آسفالت مسیر طالب قشلاقی برای انتقال پسماند اردبیل به محل دفن این محدوده بیان کرد: در این زمینه شورا مجوز ترک تشریفات داده است ولی فلوس اعمال شده در قیمت نهایی پروژه با همراهی بنیاد مسکن 111 درصد است که یک رقم بالایی به حساب می آید.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: اگر اعضای شورای شهر به لوایح شهرداری ایرادی را وارد می کنند بیشتر از باب دلسوزی است و به هیچ وجه هدف کارشکنی و ایجاد مانع در مسیر اجرای پروژه ها نیست.

انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان