طرح تفصیلی اردبیل باید تعیین تکلیف شود

طرح تفصیلی اردبیل باید تعیین تکلیف شود

دوشنبه, 19 اسفند,1398

طرح تفصیلی اردبیل باید تعیین تکلیف شود

 رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل

 رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل:
طرح تفصیلی اردبیل باید تعیین تکلیف شود
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل گفت: در سال آینده طرح تفصیلی شهر اردبیل باید تعیین تکلیف شده تا براساس آن کاربری‌های شهری مشخص شود.
علیرضا غریبی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: با تصویب بودجه سال 99 شهرداری اردبیل در پارلمان محلی انتظار می‌رود تا همکاران ما در شهرداری به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نظیر پل قدس و المان میدان وحدت اقدام فوری و آنی انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باید تدوین نهایی طرح تفصیلی شهر اردبیل که در سال‌های اخیر ادامه‌دار بوده به سرانجام رسیده و در این زمینه تعیین تکلیف واقعی به نفع شهروندان به انجام برسد.
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل افزود: با نهایی شدن طرح تفصیلی و ابلاغ آن به شهرداری برای اجرا هم درآمدزایی شهرداری افزایش یافته و هم کاربری شهری در حوزه‌های مختلف مشخص و معین خواهد شد.
غریبی گفت: برای ورودی‌های شهر اردبیل در بودجه سال 99 اعتبار مناسبی در نظر گرفته شده تا سیما و منظر شهری در این ورودی‌ها به نحوی باشد تا گردشگران و مسافران ورودی از زیبائی‌های بصری و ملموس آن بیشتر استفاده کنند.
وی به ضرورت بازگشایی معابر و کوچه‌ها اشاره و تصریح کرد: با تصمیم اعضای شورای شهر مبلغ اندکی که برای این امر در نظر گرفته شده بود افزایش یافت تا در همه مناطق شهرداری امر بازگشایی به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار گیرد.
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل افزایش اعتبارات توسعه فضای سبز و بخش ترافیک را در بودجه سال آینده یادآور شد و بیان کرد: در این زمینه نیز در پنج منطقه شهرداری اتفاقات خوبی رخ خواهد داد تا شهروندان از ایجاد پارک‌های جدید و درختکاری و گلکاری استفاده کنند.
غریبی گفت: بودجه شهرداری در سال‌های گذشته حدود 500 میلیارد تومان بوده که البته پروژه‌های مشارکتی را در درون این اعتبارات محاسبه می‌کردند اما در بودجه سالجاری و سال آینده مبلغ پروژه‌های مشارکتی از لایحه بودجه سالانه جداگانه در نظر گرفته شده که این نشان می‌دهد بودجه سنواتی با یک رشد قابل قبولی روبرو بوده است.
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان