صدور مجوز خرید بیش از ۲۰ دستگاه خودروی ون به شهرداری / کیفیت ناوگان حمل و نقل عمومی ارتقا می یابد

صدور مجوز خرید بیش از ۲۰ دستگاه خودروی ون به شهرداری  /  کیفیت ناوگان حمل و نقل عمومی ارتقا می یابد

جمعه, 09 دی,1401

صدور مجوز خرید بیش از ۲۰ دستگاه خودروی ون به شهرداری / کیفیت ناوگان حمل و نقل عمومی ارتقا می یابد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل: 

✅ صدور مجوز خرید بیش از ۲۰ دستگاه خودروی ون به شهرداری

✅ کیفیت ناوگان حمل و نقل عمومی ارتقا می یابد

🔹سلامت صفری سخنگو و عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر اردبیل از صدور مجوز خرید بیش از ۲۰ دستگاه خودرو ون باهدف توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر خبرداد.

🔹وی با بیان اینکه بهسازی و نوسازی نا‌وگان حمل و نقل شهری در اولویت کاری شهرداری و شورا قرار دارد؛ افزود: برای رسیدن به این هدف، امروز در جلسه رسمی شورای شهر مجوز خرید ۲۰ دستگاه ون به شهردار اردبیل داده شد بطوری که خرید ۶۰ دستگاه اتوبوس هم از قبل در دستور کار شهرداری قرار داشت که تعدادی از آنها تحویل گرفته شده است و تعدادی نیز به زودی تحویل گرفته خواهدشد.

🔹عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: در این جلسه ۸ دستگاه اتوبوس فرسوده که بازسازی آن متحمل هزینه بالا بود تعیین تکلیف شد و مقرر شد با اتوبوس های جدید جایگزین شوند.

🔹صفری با بیان اینکه همواره اعضای شورای شهر برای ارتقای کیفیت حمل و نقل عمومی و ارایه خدمات بهتر در جلب نظر شهروندان تاکید دارند؛افزود: مشکلاتی در مسیربندی های فعالیت اتوبوسهای شهری وجود دارد که مقرر شد در مسیرهای درون شهری و مسیرهای طولانی در مناطق و شهرک های جدیدالاحداث بازنگری لازم صورت گیرد.

🔹سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل درخصوص لایحه ای مبنی بر یکپارچه سازی زمینهای شهرداری جهت استفاده بهینه و حداکثری از این سرمایه بین نسلی گفت: مجوز لازم در مورد زمینها واقع در خیابان عطایی به شهرداری داده شد.
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان