شورا و شهرداری در کنار اصحاب رسانه بوده و خواهد بود

شورا و شهرداری در کنار اصحاب رسانه بوده و خواهد بود

یکشنبه, 01 خرداد,1401

شورا و شهرداری در کنار اصحاب رسانه بوده و خواهد بود

نائب رئیس شورای شهر اردبیل

نائب رئیس شورای شهر اردبیل: 
شورا و شهرداری در کنار اصحاب رسانه بوده و خواهد بود 
 
🔻میر محمد سیدهاشمی در آئین اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان اردبیل ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: امیدوارم برگزاری برنامه‌های اینچنینی سبب ارتقای سطح رسانه استان و هموارترکردن مسیر توسعه استان شود. 
🔹️وی افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل برآمده از بطن مردم بوده و هم در برنامه‌ریزی و هم در اجرا منافع و مطالبات مردم را در اولویت قرار می‌دهد. در عرصه مدیریت شهری ما قائل به مدیریت مشارکتی هستیم ، بدون مشارکت مردم، مدیریت شهری هیچ توفیقی نخواهد داشت. همراهی مردم هدف و خواست نمایندگان مردم در پارلمان محلی است. این مهم میسر نخواهد شد مگر با کمک رسانه‌ها. چرا که هم در اطلاع‌رسانی اقدامات انجام یافته، هم در تشریح برنامه‌های پیش رو و هم در انتقال انتقادات و دغدغه‌های شهروندان نقشی بی بدیل دارد. 
🔹️نائب رئیس شورای اسلامی شهر با تاکید بر این که شورا و شهرداری در کنار اصحاب فرهیخته رسانه و مطبوعات بوده و خواهد بود گفت: تلاش ما بر این است اثربخشی مساعدت‌ها و حمایت‌های شورا و شهرداری در حوزه رسانه را افزایش دهیم. 
🔹️وی با بیان اینکه مشکلات خبرنگاران نظیر مسکن باید با استفاده از ظرفیت‌های ملی حل شود خاطرنشان کرد: انتظار داریم ایده‌های نو و روش‌های خلاقانه و جذاب مبتنی بر اصول علم ارتباطات و با مدیریت نهادهای متولی در پیش گرفته شود تا شاهد توسعه بیش از پیش اردبیل بزرگ باشیم.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان