تعرفه 99 به نفع مردم در حال تصویب است

تعرفه 99 به نفع مردم در حال تصویب است

جمعه, 11 بهمن,1398

تعرفه 99 به نفع مردم در حال تصویب است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل:
تعرفه 99 به نفع مردم در حال تصویب است
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: تعرفه سال 99 به نفع مردم در حال بررسی و تصویب است تا کمترین افزایش را در این حوزه شاهد باشیم.
زهرا قدیمی اظهار کرد: تعرفه سال 99 شهرداری اردبیل با همراهی اعضای شورای شهر و کارشناسان شهرداری در حال بررسی است و تاکنون چندین جلسه در این زمینه برگزار شده و امیدواریم در هفته‌های آینده کل تعرفه به تصویب رسیده و برای عملیاتی شدن به شهرداری ابلاغ شود.
وی با بیان اینکه در تعرفه سال 99 تمامی تحولات و بررسی‌ها به نفع مردم رقم خورده و ما با کمترین افزایش تعرفه عوارض در بخش‌های مختلف روبرو هستیم، خاطرنشان کرد: بررسی تعرفه تا ماده 13 جلو رفته و ما با اولویت تائید و تصویب تعرفه را در شورای شهر به پیش می‌بریم و امیدواریم به دنبال این امر متمم بودجه 98 و همچنین لایحه بودجه 99 در پارلمان محلی مورد بررسی و تصویب نهایی قرار گیرد.
رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر اردبیل بودجه سال 99 شهرداری را 522 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: 48 درصد این رقم هزینه‌های جاری و 52 درصد عمرانی است که اولویت همکاران ما در شورا توجه جدی به توسعه متوازن شهر و توزیع درآمد با همین رویکرد است.
قدیمی بیان کرد: در کنار کارهای عمرانی و خدماتی و اجرای پروژه‌های مشارکتی با حضور سرمایه‌گذاران توسعه برنامه‌های فرهنگی در دستور کار شهرداری قرار گرفته و امیدواریم در حوزه‌های مختلف و با هدف تقویت فرهنگ عمومی جامعه برنامه‌هایی در این حوزه تدارک دیده شود.
وی به وضعیت مالی شهرداری و پائین بودن درآمده نیز اشاره کرد و گفت: باید یک کاسه درآمدها و توزیع اعتبارات به شکل متوازن و شرایط هر منطقه در نظر گرفته شود تا با فعالیت‌های گسترده عمرانی، خدماتی و فرهنگی بتوان رضایت مردم را جلب کرد.
قدیمی یکی از اولویت‌های شورا و شهرداری را در سال آینده توجه به بهسازی و نوسازی بافت فرسوده و اعمال تخفیف 30 تا 50 درصد برای شهروندان و ساکنان این مناطق در احیای واحدهای مسکونی اعلام کرد و افزود: همچنان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نظیر پل قدس، بازگشایی معابر جدید و مهمتر از همه جلب رضایت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی و خدماتی و فرهنگی در مناطق مختلف شهر مدنظر و ملاک کار است.
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان