تابلوهای سه بعدی در لایحه شهرداری نیامده است.

تابلوهای سه بعدی در لایحه شهرداری نیامده است.

پنجشنبه, 05 اسفند,1400

تابلوهای سه بعدی در لایحه شهرداری نیامده است.

‍ سجاد محمد حسن پور خزانه دار شورای شهر اردبیل

‍ سجاد محمد حسن پور خزانه دار شورای شهر اردبیل: تابلوهای سه بعدی در لایحه شهرداری نیامده است.

🔻عضو شورای شهر اردبیل گفت: معلوم نیست به چه دلیلی تابلوهای سه بعدی نظیر تابلوی حافظ در لایحه شهرداری برای ساماندهی فعالیت ها در این حوزه ذکر نشده است.

🔹️سجاد محمدحسن پور در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در کنار ساماندهی تمامی تابلوهای تبلیغاتی باید نرخ گذاری و مدت زمان بهره برداری در این بخش شفاف شود تا در پاسخگوئی به مردم بتوانیم واقعیت ها را بیان کنیم.

🔹️وی خاطرنشان کرد: ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی به عنوان دغدغه اعضای شورای شهر در این لایحه مورد توجه قرار گرفته و تلاش می کنیم تا به صورت مشخص تعداد تابلوها، مدت زمان بهره برداری، قیمت گذاری و نحوه بهره برداری به صورت مشخص در قراردادها ذکر شده و بیان کنیم.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: تابلوهای در اختیار شهرداری و پک های تعریف شده در قالب این لایحه باید مشخص شده و بهتر است در قراردادهای یک ساله نحوه فعالیت پیمانکاران نیز معلوم شود.

🔹️محمدحسن پور افزود: برخی تابلوها نیز در شورابیل و در محل دستگاه های بازی سالیان طولانی است که در دست عده ای باقی مانده که در این زمینه نیز باید در کنار تابلوهای سه بعدی اقدام موثر و شفاف در واگذاری انجام شود.

انتهای پیام
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان