افزايش ۳۰ الی ۵۰ درصدي كرايه حمل و نقل در اردبيل/نرخ سرويس‌هاي مدارس اعلام شد.

افزايش ۳۰ الی ۵۰ درصدي كرايه حمل و نقل در اردبيل/نرخ سرويس‌هاي مدارس اعلام شد.

پنجشنبه, 18 فروردین,1401

افزايش ۳۰ الی ۵۰ درصدي كرايه حمل و نقل در اردبيل/نرخ سرويس‌هاي مدارس اعلام شد.

رئيس شوراي شهر اردبيل خبر داد

 🔵رئيس شوراي شهر اردبيل خبر داد
افزايش ۳۰ الی ۵۰ درصدي كرايه حمل و نقل در اردبيل/نرخ سرويس‌هاي مدارس اعلام شد.

🔻رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل گفت: با تصويب اعضاي شوراي شهر نرخ كرايه حمل و نقل اعم از تاكسي و اتوبوس در شهر اردبيل ۳۰ الی ۵۰ درصد افزايش مي‌يابد.

🔹️جواد انصاري در بيست و ششمين جلسه رسمي شوراي شهر اردبيل با تبريك سال جديد و حلول ماه مبارك رمضان و بهار قرآن اظهار كرد: حركت اخير عده‌اي از دست‌پرورده‌هاي استكبار جهاني را در به شهادت رساندن طلاب در حرم رضوي محكوم مي‌كنيم و بر اين باوريم چنين اقدامات شنيع نمي‌تواند بين اهل تسنن و تشيع اختلاف بيفكند.

🔹️وي تصريح كرد: همواره وحدت و همگرايي امت اسلامي مي‌تواند زمينه پيشبرد اهداف عالي را فراهم كند كه در اين زمينه دشمنان تلاش مي‌كنند تا به هر شكل ممكن اين وحدت و انسجام را به هم بزنند.

🔹️رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل به تلاش اعضاي شوراي شهر در سال گذشته در قالب جلسات فشرده صبح و عصر در تصويب بودجه، تعرفه و متمم سال گذشته اشاره كرد و گفت: براي اولين بار موفق شديم تا بودجه پيشنهادي شهرداري را بدون كم و كاستي تصويب كرده و براي اجرا به شهردار در سال‌جاري ابلاغ كنيم.

🔹️انصاري افزود: انتظار مي‌رود شهرداري از همين روزهاي نخست سال و به شكل مناسب لايحه بودجه را عملياتي كند تا انحرافي را در روند اجراي آن شاهد نباشيم.

🔹️وي در مورد مصوبه اعضاي شوراي شهر مبني بر افزايش كرايه حمل و نقل عمومي در شهر اردبيل خاطرنشان كرد: با نظر اعضاي شوراي شهر اردبيل مقرر شد تا تاكسي‌هاي درون شهري و اتوبوس‌ها تا ۳۰ الی ۵۰ درصد افزايش قيمت داشته باشند و تاكسي‌هاي دربستي و فرودگاه نيز 36 درصد افزايش نرخ خواهند داشت.

🔹️انصاري با بيان اينكه اعضاي شوراي شهر با در نظر گرفتن تورم شديد، افزايش هزينه رانندگان در حمل و نقل عمومي به ويژه خريد لاستيك، ساير امكانات و تجهيزات و همچنين وضعيت درآمدي مردم نرخ تاكسي را براي سال جديد مصوب كردند، ادامه داد: اين نرخ نسبت به شهرهاي همجوار بسيار پايين است و ما سعي كرديم با در نظر گرفتن شرايط رانندگان و عموم مردم افزايش ۳۰ الی ۵۰ درصدي را اعمال كنيم.

🔹️وي ضرورت توسعه فضاي سبز را در مناطق مختلف شهر به صورت عادلانه يادآور شد و اضافه كرد: شورا و شهرداري تلاش مي‌كنند تا در سال‌جاري در همه مناطق شهر اردبيل از ميراشرف گرفته تا شهرك كوثر، پيله‌سحران و داخل شهر توسعه فضاي سبز را با آزادسازي باغ شريعت انجام دهد كه اين كار قطعا با رضايت مردم همراه خواهد بود.

🔹️انصاري همچنين به تعيين نرخ جديد سرويس مدارس نيز اشاره كرد و گفت: قرار شد تا با توجه به فعاليت مجدد مدارس به شكل حضوري، سرويس مدارس نيز از هفته آينده فعاليت خود را آغاز كند كه نرخ 3 ماهه اول سرويس مدارس 250 هزار تومان به صورت ماهانه براي هر فرد در نظر گرفته شده و نرخ ميني‌بوس نيز ماهانه دو و نیم ميليون تومان به ازاي هر سرويس اعمال خواهد شد.

انتهاي پيام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان