۲۹ درصد بودجه ۱۴۰۰ تحقق یافته است

۲۹ درصد بودجه ۱۴۰۰ تحقق یافته است

یکشنبه, 14 آذر,1400

۲۹ درصد بودجه ۱۴۰۰ تحقق یافته است

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:

۲۹ درصد بودجه ۱۴۰۰ تحقق یافته است
نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با گذشت ۶ ماه از سال ۱۴۰۰ تنها ۲۹ درصد منابع درآمدی شهرداری تحقق یافته است.

میرمحمد سیدهاشمی در نشست مطالبه گران اصناف و بازاریان اردبیل اظهار کرد: خوشحال هستیم که در شهر اردبیل جمعی از مطالبه گران به نفع شهر و شهروندان پیگیر مسایل و موضوعات شهری هستند تا برخلاف برخی مطالبات مقطعی و فاقد منفعت برای شهر سعی می کنند تا در حوزه های مختلف نیاز شهر و شهروندان را تبیین و تشریح کنند.

وی خاطر نشان کرد : برای اولین بار در طول سالیان گذشته شهرداری موظف است هر ۶ ماه گزارشی از دخل و خرج شهرداری را ارائه کرده تا عموم مردم در جریان کارهای انجام شده و یا بر زمین مانده قرارگیرند . نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت : ما در شورای ششم به محض آغاز فعالیت و اتمام نیمه اول سال طی مکاتبات از شهردار اردبیل خواستیم تا گزارش عملکرد ۶ ماهه را ارائه کند که احساس می کردیم در نیمه اول سال ۵۰ درصد منابع درآمدی تحقق پیدا می کند اما این رقم به کمتر از ۲۹ درصد رسید.

سیدهاشمی افزود: هزینه کرد این منابع نصف به نصف در بخش عمرانی و جاری بوده ولی انتظار می رود در نیمه دوم سال کاستی ها جبران شده و عملکرد درآمدی و کنترل هزینه ها را شاهد باشیم.

وی ارزیابی نقاط ضعف و قوت بودجه ۱۴۰۰ را یادآور شد و بیان کرد: ما ریالی ازز محل مشارکت و سرمایه گذاری منابع درآمدی نداشتیم و از مجموع ۲۴۸ میلیارد تومان درآمد شهرداری ۱۱۷ میلیارد تومان در بخش جاری و ۱۳۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی بوده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل افزود: شورای شهر در مورد پروژه های سرمایه گذاری و روند آغاز شده در سال های گذشته نقدهایی را داشت و به هیچ وجه فرآیند سابق مورد پذیرش نبود که سعی کردیم با رفع نواقص و عیوب پروژه های مشارکتی که در ۸ سال گذشته بلاتکلیف به حال خود رها شده بود در اولویت تعیین تکلیف قرار دهیم.
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان