یعقوب هاشمی درجلسه تصویب بودجه : نظارت و پیگیری بر پروژهای عمرانی و ترافیکی در طول سال را تاکید کرد

یعقوب هاشمی درجلسه تصویب بودجه : نظارت و پیگیری بر پروژهای عمرانی و ترافیکی در طول سال را تاکید کرد

شنبه, 26 اسفند,1396

یعقوب هاشمی درجلسه تصویب بودجه : نظارت و پیگیری بر پروژهای عمرانی و ترافیکی در طول سال را تاکید کرد

یعقوب هاشمی درجلسه تصویب بودجه :

🔸نظارت و پیگیری بر پروژهای عمرانی  و  ترافیکی در طول سال را تاکید کرد ارایه  گزارش از پیشرفت فیزیکی پروژه ها در بازه زمان های مناسب وقانونی از طرف شهردار و شورا به مردم که درنهایت بر تحقق برنامه ها نقش موثری خواهد داشت.

🔸وی نیز افزود :از دکتر لطف الهیان شهردار اردبیل به جهت توزیع عادلانه بودجه سال 97 به صورت یکنواخت در تمامی مناطق شهر ی اردبیل تقدیر و تشکر می کنم.

💢به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اردبیل، یعقوب هاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: باید از مجموعه شهرداری و تلاش همکاران سپاسگذاری کنیم که در جلسات متعدد با دلسوزی تمام و تعامل و همراهی سعی کردند تا بودجه 97 به شکل دقیق مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

🔸وی خاطرنشان کرد: از چند سال پیش در بودجه سالانه توجهی جدی به کیفیت و مطلوبیت کارها و پروژه‌های عمرانی انجام می‌شود که بنده همواره سعی کردم در ابعاد مختلف این اقدامات و فعالیت مثبت را مورد رصد قرار داده و در حل مشکلات و گره‌های ترافیکی و اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دقت و توجهی جدی داشته باشیم.

🔸عضو شورای شهر اردبیل افزود: در مقابل این وقت گذاشتن‌ها و بررسی دقیق بودجه ما از شهردار اردبیل انتظار داریم تا به صورت دوره‌ای گزارش کاملی را از اجرای طرح ها و برنامه‌ها و درصد تحقق آنها ارائه کند تا منتخبین مردم در شورای شهر نیز بتوانند از نزدیک با این فعالیت‌ها و اقدامات مثبت آشنا شوند.

🔸هاشمی توزیع عادلانه امکانات را در همه مناطق شهری یادآور شد و گفت: با نظارت‌هایی که اعضای شورای شهر بر روند اجرای پروژه‌ها خواهند داشت سعی مان بر این خواهد بود تا پروژه‌های نیمه‌تمام به سرانجام رسیده و بستر خوب و مناسبی از فرآیند تکمیل و به نتیجه رسیدن پروژه‌ها را شاهد باشیم.

🔸وی بستن قرارداد سه ساله با پیمانکاران را کار غیرمتعارف و خطرناک در حوزه تنظیفات شهری اعلام و تصریح کرد: ما به شکل تفاهمنامه می‌توانیم هر سال قرارداد خودمان را با این پیمانکار انجام دهیم که در این زمینه باید براساس این تفاهمنامه قراردادهای سالانه را تهیه و به امضاء رساند.

🔸در این جلسه عضو شورای شهر اردبیل نیز با قدردانی از فعالیت مثبت شهرداری اردبیل در حوزه آسفالت‌ریزی در سالجاری خاطرنشان کرد: این عملکرد از نظر کیفی نیز مطلوب و مناسب بوده است.

انتهای پیام/

 https://t.me/shouranews

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان