کمیسیون‌های ماده 100 شهرداری اردبیل تجمیع می‌شوند

کمیسیون‌های ماده 100 شهرداری اردبیل تجمیع می‌شوند

شنبه, 15 شهریور,1399

کمیسیون‌های ماده 100 شهرداری اردبیل تجمیع می‌شوند

رئیس شورای شهر اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل:
کمیسیون‌های ماده 100 شهرداری اردبیل تجمیع می‌شوند
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: دبیرخانه کمیسیون ماده 100 شهرداری اردبیل تجمیع شده و روند رسیدگی و صدور آرا تسریع می‌شود.
جواد انصاری در جریان بازدید معاون محترم دادستان اردبیل ، مدیریت محترم پیشگیری دادگستری کل استان و نماینده محترم اداره کل  بازرسی از شهرداری‌های مناطق 1،2،4 و 5 شهرداری اردبیل اظهار کرد: قرار شد با راه اندازی ساختمان دبیر خانه مرکزی در محل سابق سازمان ميادين و تره بار شهرداری واقع در شهرک بعثت اردبیل به عنوان دبیرخانه مرکزی برای رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون ماده 100 در نظر گرفته شود تا روند رسیدگی و صدور آرا در این کمیسیون سرعت بیشتری بگیرد.
وی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی به کمیسیون ماده 100 کیفیت و مطلوبیت بیشتری پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: امیدواریم از اول مهرماه ۹۹ با تکمیل ساختمان دبیرخانه مرکزی  و تجمیع کمیسیون‌های ماده 100 زمینه ارائه خدمات کیفی‌تر و مطلوب‌تر فراهم آید.
رئیس شورای شهر اردبیل افزود: آرای کمیسیون ماده 100 قابلیت اجرا دارد و به هیچ وجه مجموعه شورا و شهرداری به دید درآمدزایی از محل صدور آرای کمیسیون ماده 100 به فعالیت این مجموعه نگاه نمی‌کند.
انصاری گفت: با انسجام فعالیت‌ کمیسیون ماده 100 و دبیرخانه مرکزی امیدواریم با همکاری مراجع قضائی اجرای دقیق احکام صادر شده را در شهر اردبیل شاهد باشیم تا در کوتاهترین زمان آرای صادر شده شکل عملیاتی به خود بگیرد.
وی در ادامه به خدمات متنوع شهرداری به شهروندان اشاره و تصریح کرد: با تقویت برنامه‌های نظارتی شورا سعی بر این است تا ایرادات و اشکالات در فرآیند خدمت‌رسانی و پاسخگوئی به مطالبات مردم برطرف شود.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان