پیام دفاع مقدس عزت جاودانه ایرانیان است

پیام دفاع مقدس عزت جاودانه ایرانیان است

چهارشنبه, 02 مهر,1399

پیام دفاع مقدس عزت جاودانه ایرانیان است

رئیس شورای شهر اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل:
پیام دفاع مقدس عزت جاودانه ایرانیان است
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: پیام اصلی هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ملت ایران عزت و سرافرازی جاودانه برای ایران و ایرانیان است.
جواد انصاری در یکصدوبیست و یکمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با گرامیداشت یا و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و سلحشوری رزمندگان در ستیز با خصم زبون اظهار کرد: در سایه این دفاع مقدس بود که حقیقت انقلاب اسلامی نمایان و به گوش جهانیان رسید تا همه با الهام از الگوی مقاومت ملت ایران بتوانند در برابر استکبار جهانی بایستند.
وی به خیره‌سری‌های صدام و همدستان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای وی در آغاز یک جنگ نابرابر اشاره و خاطرنشان کرد: رژیم بعث عراق با پشتیبانی آمریکا و کشورهای متحد اروپایی جنگ هشت ساله‌ای را علیه ملت ایران آغاز کردند که نتیجه آن جز سرافکندگی و ذلت خود آنها نبود.
رئیس شورای شهر اردبیل از دوران دفاع مقدس به عنوان سند مظلومیت و آزادگی ملت ایران یاد کرد و گفت: امروز نیز در رفع مشکلات متعدد کشور نیازمند همان الگوی مقاومت، ایثار و از جان گذشتگی هستیم تا از این برهه حساس نیز به سلامت عبور کنیم.
انصاری با اشاره به شهادت طفل سه ساله امام حسین(ع) حضرت رقیه(س) گفت: انقلاب اسلامی در تداوم و استمرار قیام امام حسین(ع) و پیام آزادگی این نهضت جاودانه شکل گرفته و به حیات طیبه خود ادامه می‌دهد.
وی کسب رتبه اول گروه علوم تجربی را توسط فرزند برومند سبلان سیدامیر سیدشنوا تبریک گفت و افزود: این جایگاه ممتاز نشان از شایستگی نوجوانان و جوانان غیرتمند این دیار حسینی است که همواره در عرصه‌های مختلف ممتاز و سرآمد هستند.
رئیس شورای شهر اردبیل به طرح پیشنهادی اعضای شورای شهر اردبیل برای تجلیل شایسته از این برگزیده ممتاز کنکور اشاره کرد و گفت: این طرح با امضای 9 نفر از اعضای شورای شهر ارائه شده تا شورا و شهرداری همچون قهرمانان ملی در عرصه‌های مختلف نسبت به تشویق و ترغیب این فرزند برومند سبلان اقدام کند.
انصاری تصریح کرد: قرار است با همفکری شهردار اردبیل در یک مراسم شایسته از سیدامیر سیدشنوا حائز رتبه ممتاز رشته علوم تجربی در کنکور سراسری، خانواده و همچنین معلمان و دبیران این دانش‌آموز شاخص تجلیل شده که این تجلیل به صورت مادی و معنوی خواهد بود.
رئیس شورای شهر اردبیل همچنین مصوبه شورای شهر در استفاده هیئت امنای مسجد اعظم از بند تسهیلات شورای شهر در بخشودگی عوارض ساخت دو باب مغازه به مساحت 48 متر در جوار این مسجد را یادآور شد و بیان کرد: در این جلسه اعضای شورای شهر طرح پیشنهادی خود را در مورد رسیدگی به پرونده‌های ماده 100 و بلاتکلیفی در این زمینه به دنبال تاخیر و تعلل شهرداری در صدور پروانه ساختمانی و اقدام شهروندان را در ساخت و ساز بدون اخذ پروانه به کمیسیون تخصصی ارجاع دادند تا در این زمینه بحث و بررسی بیشتر انجام شود.
انصاری در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه طرح پیشنهادی اعضای شورای شهر برای جایگزینی دستگاه‌های شهربازی شورابیل مورد بررسی قرار گرفت تا در این زمینه با بررسی میدانی و در نظر گرفتن شرایط کرونایی تصمیم‌گیری شده و دستگاه‌ها و تجهیزات جدید با استانداردهای مناسب جایگزین شود.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان