پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل به مناسبت هفته نیروی انتظامی

پیام تبریک رئیس  و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل به مناسبت هفته نیروی انتظامی

جمعه, 12 مهر,1398

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل به مناسبت هفته نیروی انتظامی

رئیس شورا اسلامی شهر اردبیل  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته ناجا را به فرمانده و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی استان تبریک و تهنیت گفت.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اردبیل دکتر علیرضا پوستی با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به فرمانده و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند. «مقام معظم رهبری(مدظله العالی)»

جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست و یکی از بزرگترین وظایف این نیرو براساس سخنان فرماندهی معظم کل قوا، پاسداری از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی است و تحقق این وظیفه بزرگ در سایه اتکال به خدای متعال، اعتقاد راسخ به « ولایت فقیه »، عمل به قانون و رعایت موازین شرعی بدست می آید.

نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با استفاده از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم،آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می نماید.
حافظان نظم و امنیت با هماهنگی، همدلی، هم افزایی و همراهی در چارچوب سیاست های تبیین شده از سوی شورای تأمین استان موفق شده است ضمن افزایش رضایت عمومی، جرائم سازمان یافته را کاهش دهد و در بحث اقتصاد مقاومتی نیز مصداق عینی «اقدام و عمل» باشد.
بی تردید امنیت و آرامش امروز استان، مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه استان مهیا شده است.
اینجانب از طرف خویش و همکاران عزیزم در شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در سراسر استان به ویژه کهن شهر اردبیل ابراز می‌نمایم.

امیدوارم در سایه رهنمودهای « فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و مؤید باشید.


علیرضا پوستی 
رئیس شورای اسلامی شهر رادبیل

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان