پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل بمناسبت اعیاد شعبانیه

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل بمناسبت اعیاد شعبانیه

ﺳﻪشنبه, 20 فروردین,1398

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل بمناسبت اعیاد شعبانیه

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد

عطر نفس بقیه الله آمد

با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین

یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد

 

 

 

 رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل حلول ماه شعبان و میلاد فرخنده، مسعود و مبارک سه اختر آسمانی، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت امام حسین(ع)، قمربنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس و سید الساجدین امام زین العابدین علیهم السلام را به مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و همه عاشقان و دوستدران اهل بیت به ویژه مردم شریف شهراردبیل تبریک و تهنیت عرض می نماید.

همچنین روز پاسدار و جانباز را به همه پاسداران دلیر و جانبازان صبور و فداکار تبریک عرض می کنیم. بی شک از خودگذشتگی این عزیزان در دوران دفاع مقدس و پس از آن، مایه سرافرازی، آرامش و امنیت ملت شده و امروز در شرایطی که برخی کشورهای منطقه روزهای سخت ناامنی را سپری می کنند، ایران اسلامی با پایمردی مردم و نیروهای مسلح، در امنیت و آرامشی مثال زدنی قرار دارد و حقیقتاً می بایست شاکر خداوند منان باشیم که ثبات و امنیت بر کشور عزیزمان حاکم است.

اینجانبان این ایام مبارک را حضور همگان شادباش عرض نموده و موفقیت روزافزون تمامی حماسه‌آفرینان ایران اسلامی را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج)، با بهره‌گیری از اندیشه‌های انقلابی و والای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. امید است با بهره‌گیری از تجارب سازنده و شجاعت و ایمان ایثارگران، اندیشه تحقق جامعه‌ای عدالت محور و رو به تعالی و متعهد به ارزش‌های والای اسلامی محقق شود و با استفاده از الطاف بیکران ربوبی این ماه و آمادگی برای ورود به شهرالله رمضان، ادامه دهنده راه ائمه هدی جهت وصول به مقام عبودیت و آزادگی باشیم.

 

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان