پیام تبریک رئیس شورا بمناسبت روز جوان

پیام تبریک رئیس شورا بمناسبت روز جوان

چهارشنبه, 28 فروردین,1398

پیام تبریک رئیس شورا بمناسبت روز جوان

پیام تبریک دکتر پوستی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل بمناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

تقویم جمهوری اسلامی ایران در 11 شعبان المعظم و در سالروز ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) به یادونام جوان شجاع و حماسه‌آفرین دشت نینوا که در صورت و سیرت نمود ارزشمندی از پیامبر اکرم (ص) بودند، به نام روز جوان مزین گشته است. تلاقی روشن و متبرکی از صداقت، خلوص، سلامت، استقامت و اراده در استمرار مسیر که آن حضرت را به الگویی بی‌بدیل برای جوان ایران اسلامی تبدیل نموده است.

بی شک اعتلا ء و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش یافته، برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود،آینده ای بهتر برای همنوعانشان رقم می زنند و جوانان ایران اسلامی همواره به‌ واسطه پیروی از اهل‌بیت (ع) و با بهره‌مندی از تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند، نقش چشم‌گیر و قابل توجهی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین سازندگی و عمران کشور داشته‌اند.

اينجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم ، ميلاد حضرت علي اكبر(ع)، جوان تاریخ ساز عاشورا، و روز جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان، تبريك و تهنيت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم.

امید است جوانان و نوجوانان ولایتمدار شهر اردبیل با روحيه‌اي سرشار از امید و تلاش و همت والایشان در راستای تحقق اهداف کشور عزیزمان گام بردارند.

 

علیرضا پوستی

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان