پل قدس به محل عکس‌های یادگاری و بازدیدهای بی‌خاصیت تبدیل شده است

پل قدس به محل عکس‌های یادگاری و بازدیدهای بی‌خاصیت تبدیل شده است

چهارشنبه, 16 مهر,1399

پل قدس به محل عکس‌های یادگاری و بازدیدهای بی‌خاصیت تبدیل شده است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل:
پل قدس به محل عکس‌های یادگاری و بازدیدهای بی‌خاصیت تبدیل شده است
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: در روزهای اخیر و به صورت نمایشی عده‌ای سعی می‌کنند با حضور در پل قدس عکس یادگاری گرفته و در روند احداث این پروژه خلل ایجاد کنند.
حسین افسانه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با انتقاد از بازدیدهای بی‌دروپیکر و بی‌شمار از پل قدس اظهار کرد: در یک ماه اخیر بیش از 17 مورد بازدید از پل قدس انجام شده که افراد دخیل و غیردخیل در اجرای این پروژه با حضور در این محل سعی کردند بیشتر اوقات فراغت خود را سپری کنند و به گرفتن عکس یادگاری بپردازند.
وی این اقدامات نمایشی را توهین به شعور مردم توصیف و خاطرنشان کرد: بهتر است شهردار اردبیل بساط چنین بازدیدهای نمایشی و بی‌ثمر را جمع کرده و با جدیت به کار مشغول شده تا در موعد مقرر پل قدس آماده بهره‌برداری شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل ادامه داد: بازدید و نظارت افراد دخیل در فرآیند اجرایی پل قدس هیچ ایرادی ندارد اما جالب است بخش عمده‌ای از این بازدیدها مربوط به افرادی بوده که هیچ مسئولیتی در قبال تامین اعتبار و فرآیند اجرایی این پروژه نداشته‌اند.
افسانه افزود: بهتر است به جای بازدیدهای مکرر و نمایشی اراده خود را برای تکمیل این پروژه بزرگ و ملی شهری قوی‌تر کنیم تا با یک اهتمام جدی این پروژه به سرانجام برسد.
وی با اشاره به لایحه افزایش و یا کاهش اعتبارات در حوزه‌های عمرانی و خدماتی بیان کرد: این فرآیند یک روند منطقی و مرسوم سالانه است تا با تزریق اعتبار مورد نیاز پروژه‌های نیمه تمام تکمیل و آماده بهره‌برداری شوند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل تصریح کرد: اعضای کمیسیون تصمیم گرفتند تا اعتبار مورد نیاز برای تکمیل فضای سبز فرهنگسرای فجر را در منطقه چهار و همچنین اختصاص اعتبار برای تکمیل کامال سنگی را در خیابان اتوبوسرانی در دستور کار قرار دهند تا شهرداری نیز در متمم بودجه 99 این پروژه‌ها را لحاظ کند.
افسانه به درخواست سازمان آرامستان‌ها برای افزایش اعتبارات جدید از محل درآمدهای مازاد در 6 ماهه امسال اشاره و تصریح کرد: اعضای کمیسیون از فعالیت‌های این سازمان در همسطح‌سازی آرامستان‌ها قدردانی کرده و معتقد است دیوارکشی و زیباسازی فضای اطراف آرامستان‌ها با اولویت در دستور کار قرار گیرد.
وی افزایش اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومانی آرامستان‌ها از محل افزایش فعالیت در 6 ماهه امسال به دلیل فوتی‌های کرونا را یادآور شد و بیان کرد: این اعتبار صرف خرید دو دستگاه آمبولانس و همچنین تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای کفن و دفن متوفیان خواهد شد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل افزود: با این افزایش درآمد مجموع ردیف اعتباری آرامستان‌ها به 4 میلیارد و 600 میلیون تومان می‌رسد که اعضای شورای شهر سازمان آرامستان‌ها را موظف کرده‌‌اند تا با اولویت خرید آمبولانس و وسایل بهداشتی را در اولویت قرار دهد.
افسانه اضافه کرد: با درخواست شهرداری مبلغ 2 میلیارد و 680 میلیون تومان برای خرید و نصب دوربین‌های مداربسته و سیستم امنیتی هزینه خواهد شد تا با اولویت ترمینال، تاکسیرانی، شورابیل و آرامستان این تجهیزات و فناوری‌های جدید بکار گرفته شود.
وی با قدردانی از دبیر شورای شهر اردبیل گفت: بهتر است در همه کمیسیون‌ها دبیر کارآمد و کارکشته انتخاب شود تا به صورت شفاف اظهارنظر تمامی اعضای کمیسیون‌ها را قید کرده و از تضییع حق و حقوق اعضا جلوگیری شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل اظهار کرد: اعضای شورا در کمیسیون‌های تخصصی ساعت‌ها وقت خود را صرف بررسی طرح‌ها و لوایح می‌کنند اما به دلیل منعکس نشدن موضوعات و مسایل تخصصی در کمیسیون‌ها حق و حقوق اعضا ضایع شده و مردم کمتر در جریان مباحث مطرح شده قرار می‌گیرند.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان