پل آقاباقر و جام‌جم در اولویت اجرا قرار گیرد

پل آقاباقر و جام‌جم در اولویت اجرا قرار گیرد

پنجشنبه, 14 اسفند,1399

پل آقاباقر و جام‌جم در اولویت اجرا قرار گیرد

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل:
پل آقاباقر و جام‌جم در اولویت اجرا قرار گیرد
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل گفت: ‌پل آقاباقر و جام‌جم در اولویت اجرا قرار گرفته تا ایمنی تردد در این مسیرها برقرار شود.
یعقوب هاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با قدردانی از تلاش شهرداری و قرارگاه خاتم‌الانبیا در احداث چهار پل غیرهمسطح در اردبیل اظهار کرد: مطالعات هر چهار پل جام‌جم، آقاباقر، بسیج و نیایش انجام شده و در شورای ترافیک نیز به تصویب رسیده است.
وی تصریح کرد: در  این لایحه در دو قسمت برای مطالعات و طراحی پل جام‌جم و نیایش و اقاباقر  منابع اعتباری در نظر گرفته شده و امر نظارت عالیه  کارگاهی توسط مشاور  نیز برای پل‌های بسیج و آقاباقر ، جام جم و نیایش در مجموع به ارزش دو میلیارد و 800 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل گفت: این مبلغ برای مدت 10 ماه رقم بالایی بوده و ما پیشنهاد کردیم تا این مدت کار نظارت و مشاوره تا 15 ماه افزایش پیدا کند.
هاشمی به پیشرفت 30 درصدی پل جام‌جم مزین به نام سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: عملیات خاکبرداری در پل بسیج شروع شده ولی برای احداث پل نیایش و آقاباقر تاکنون هیچ کاری انجام نشده است.
وی پیشنهاد کرد تا با اولویت پل جام‌جم و آقاباقر احداث این پل‌های غیرهمسطح به سرعت و در موعد مقرر انجام شود تا مشکلی از بابت اجرای کامل این پروژه‌ها شاهد نباشیم.
هاشمی در مورد تصمیمات دوگانه برای اجرای بی.آر.تی یا تراموا در اردبیل خاطر نشان کرد: ما هر روز یک وعده به مردم می‌دهیم در حالی که امکان اجرای هر دو پروژه تراموا و بی.آر.تی در اردبیل وجود ندارد و بهتر است با یک تدبیر مناسب در این زمینه تصمیم‌گیری کرده و کار را به پیش ببریم.
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل اضافه کرد: در کنار تهیه طرح تفصیلی برنامه جامع ترافیک و حمل و نقل شهر اردبیل بهتر است ساماندهی حمل و نقل عمومی به عنوان اولویت مد نظر قرار گیرد تا مشکلات و معضلات در این بخش برطرف شود.
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان