وضعیت اتوبوس‌ها در اردبیل قابل قبول نیست

وضعیت اتوبوس‌ها در اردبیل قابل قبول نیست

پنجشنبه, 04 دی,1399

وضعیت اتوبوس‌ها در اردبیل قابل قبول نیست

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل:
وضعیت اتوبوس‌ها در اردبیل قابل قبول نیست
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل گفت: وضعیت اتوبوس‌ها در شهر اردبیل رضایت‌بخش و مطلوب مردم نیست و باید این شرایط تغییر یابد.
رحیم آقازاده در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما در حوزه مدیریت سازمان حمل و نقل بار و مسافر باید تجدیدنظر کنیم تا کادر مجرب و متخصص کار را برعهده بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبار برای بازسازی اتوبوس‌ها در اردبیل فرصت خوبی است تا اتوبوس‌های شهری را نوسازی کرده و به شهروندان خدمات مناسبی را ارائه کنیم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل افزود: صدای ناهنجار و دود غلیظی که برخی اتوبوس‌ها تولید می‌کنند، نه تنها شهروندان را آزار می‌دهد بلکه محیط زیست را نیز آلوده کرده و اسباب نارضایتی همگانی می‌شود.
آقازاده وضعیت اتوبوس‌ها در شهر اردبیل را شرم‌آور و تاسف‌بار خواند و بیان کرد: بهتر است از ظرفیت متخصصان و صاحب‌نظران در مدیریت بهسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری استفاده کنیم تا با جذب این منابع بهترین شرایط در این فرآیند شکل گیرد.
وی تصریح کرد: بسیاری از مردم در تردد روزانه خود از وسایط نقلیه عمومی استفاده می‌کنند که شایسته است سازمان حمل و نقل شهرداری با استفاده از ظرفیت تعمیرگاه‌های مجاز در شرایط مطلوب روند تعمیر و تجهیز اتوبوس‌ها را سرعت بخشد.
عضو شورای شهر اردبیل به پنج مورد مصوبه شورا و ارسال آن به شورای حل اختلاف اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد هماهنگی خوبی بین شورای شهر و کمیته تطبیق در فرمانداری به وجود آید تا کمترین ارجاع را به شورای حل اختلاف استان شاهد باشیم.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان