هوشمندسازی خدمات شهرداری در اولویت/شهرداران را مردم انتخاب کنند

هوشمندسازی خدمات شهرداری در اولویت/شهرداران را مردم انتخاب کنند

پنجشنبه, 09 مرداد,1399

هوشمندسازی خدمات شهرداری در اولویت/شهرداران را مردم انتخاب کنند

دبیر شورای شهر اردبیل تاکید کرد

دبیر شورای شهر اردبیل گفت: هوشمندسازی خدمات شهرداری باید در اولویت برنامه‌های مسئولان و متولیان قرار گیرد تا مردم به راحتی این خدمات را دریافت کنند.
یعقوب هاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیاء پروژه‌ها و طرح‌های خوبی را در اردبیل به ارزش 500 میلیارد تومان اجرا خواهد کرد که شورای شهر نیز در کنار شهرداری و قرارگاه به اجرایی شدن آن کمک می‌کند.
وی با قدردانی از سه نماینده اردبیل در پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری خاطرنشان کرد: در این دوره از مجلس فرصتی استثنائی به وجود آمده تا منتخبان مردم با اتحاد و همدلی کارها را به پیش برده و شورا و شهرداری را نیز در حوزه عمران شهری کمک کنند.
دبیر شورای شهر اردبیل ظرفیت شورا و نمایندگان مجلس را ظرفیت مردمی عنوان کرد و گفت: مردمی‌ترین مجموعه در کنار هم و به نفع شهر و شهروندان تصمیم‌گیری می‌کنند تا از یک جنس کار را به صورت علمی، کارشناسی و تخصصی به پیش ببرند.
هاشمی با ابراز خرسندی از ورود نمایندگان مجلس به مباحث شهری بیان کرد: اینکه گفته می‌شد نماینده مجلس نباید در مسایل شهری دخالت کند یک اظهارنظر خام و نپخته بوده و خوشحالیم در این دوره این تابو شکسته شده است.
وی افزود: در کنار پروژه‌های عمرانی و تکمیل آن باید فکری به حال پسماند اردبیل بکنیم که ما در سه سال عمر شورای پنجم نتوانستیم اقدامی اساسی و عملیاتی در این حوزه انجام داده و خیال شهر و شهروندان را از این بابت راحت کنیم.
دبیر شورای شهر اردبیل ضرورت اجرایی شدن پروژه‌های کاهش بار ترافیکی نظیر BRT را با پشتوانه فنی و اجرایی قوی یادآور شد و بیان کرد: بهتر است در کنار این امر هوشمندسازی شهر به ویژه زیرساخت‌ها را مورد توجه قرار دهیم تا با جمع‌آوری اطلاعات به شکل دیجیتال بتوانیم به تقویت نهاد عمران و خدمات شهری کمک کنیم.
هاشمی با قدردانی از حمایت نمایندگان اردبیل در مجلس برای تعیین تکلیف باغ شریعت و پادگان ارتش تصریح کرد: جزئیات این کار باید به مجموعه شورای شهر سپرده شود تا با یک کار کارشناسی و فنی بتوان در این زمینه طراحی مناسبی را انجام داد.

تشکیل خانه ملت در اردبیل
رئیس شورای اسلامی استان اردبیل پیشنهاد کرد؛ با همراهی نمایندگان مجلس و پارلمان محلی خانه ملت در اردبیل تشکیل شود تا مراجعات مردم شکل منسجمی به خود بگیرد.
هاشمی استقلال شوراها را خارج از سیطره وزارت کشور یادآور شد و گفت: این نهاد مردمی باید جایگاه خود را حفظ کند و حتی در انتخاب شهرداران مردم پای کار بیایند.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان