نمای بیرونی آرامستان‌ها باید فضای معنوی پیدا کند

نمای بیرونی آرامستان‌ها باید فضای معنوی پیدا کند

چهارشنبه, 16 مهر,1399

نمای بیرونی آرامستان‌ها باید فضای معنوی پیدا کند

عضو شورای شهر اردبیل

عضو شورای شهر اردبیل:
نمای بیرونی آرامستان‌ها باید فضای معنوی پیدا کند
عضو شورای شهر اردبیل گفت: به تناسب همسطح‌سازی آرامستان‌ها شایسته است نمای بیرونی آرامستان‌ها نیز فضای معنوی و مطلوبی پیدا کند.
علیرضا غریبی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با قدردانی از زحمات شهردار اردبیل و مدیریت سازمان آرامستان‌ها در اجرای پروژه همسطح‌سازی اظهار کرد: این کار ارزشمند و ماندگار رضایت مردم را به همراه داشته و در شرایط کنونی در اکثر آرامستان‌ها مردم تردد راحت و سهلی را دارند.
وی به روزهای پرکار پرسنل آرامستان‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر و با شیوع کرونا و افزایش متوفیان آرامستان‌ها روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارند که امیدواریم با رفع این بلا بخشی از تراکم و ازدحام این مجموعه کاسته شود.
عضو شورای شهر اردبیل گفت: به تناسب عملیات همسطح‌سازی در آرامستان‌ها بهتر است شهرداری نسبت به بهبود نمای بیرونی آنها اقدام کند تا در دید و منظر عمومی یک فضای معنوی شکل گیرد.
غریبی ادامه داد: سال بعد با اولویت این کار بهتر می‌توان در همه آرامستان‌ها فضای بیرونی و نمای معنوی را ایجاد کرده و به رضایتمندی مردم از فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرا شده توجه بیشتری کرد.
وی با حمایت از افزایش اعتبار این سازمان در شرایط کرونا بیان کرد: تک تک اعضای کمیسیون با افزایش اعتبارات این سازمان موافقت کردند تا در نیمه دوم سال نیز خدمات بهتر و رضایت‌بخشی در این مجموعه ارائه شود.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان