نباید قیمت گذاری را به کارشناسان خاص بسپاریم

نباید قیمت گذاری را به کارشناسان خاص بسپاریم

چهارشنبه, 03 شهریور,1400

نباید قیمت گذاری را به کارشناسان خاص بسپاریم

نائب رئیس شورای شهر اردبیل

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:
نباید قیمت گذاری را به کارشناسان خاص بسپاریم
🔻نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شایسته نیست قیمت گذاری املاک و مستغلات شهرداری را به کارشناسان خاص دهیم بلکه از ظرفیت کانون کارشناسان رسمی دادگستری باید در این زمینه استفاده کرد.
🔹میرمحمد سیدهاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: بهتر است در کنار رعایت قوانین و مقررات در انتخاب کارشناسان برای قیمت گذاری اراضی از دخل و تصرف در این حوزه جلوگیری شده و حتی با تخفیف 10 تا 15 درصدی برخی از املاک شهرداری که سال هاست به فروش نمی رسد در معرض فروش قرار دهیم.
🔹وی خاطرنشان کرد: بهتر است با مکاتبه ای که با کانون کارشناسان رسمی دادگستری انجام می شود هم قیمت پایه مشخص شده و هم مراحل فروش املاک و مستغلات به صورت شفاف و روشن تبیین شود.
🔹نائب رئیس شورای شهر اردبیل افزود: برآورد شهرداری در برگزاری این مناقصه به ارزش 150 میلیون تومان تامین بخشی از بودجه 1400 است که در ردیف بودجه سالانه نیز منظور شده است.
🔹سیدهاشمی در مورد تهاتر املاک عطایی با قیمت گذاری کارشناسی بیان کرد: طبق توافق که سال گذشته شهرداری اردبیل  با مالک زمین فوق انجام داده بود و مبلغ چهار میلیارد تومان پیش پرداخت از مالک زمین استرداد کرده بود ،کمیسیون برنامه و بودجه به این نتیجه رسید قیمت گذاری این زمین ها که سال ۹۹ به توافق رسیده اند کمتر از  قیمت حال حاضر می باشد با افزایش ۱۵میلیارد ریال درکل قیمت توافق شده ، که از 366 متر مربع زمین که بخشی از آن دارای سند تک برگی و بخشی نیز زمین وقفی است به صاحب املاک عطایی واگذار کند تا زمینه آزادسازی اراضی در این منطقه فراهم آید.
🔹وی ادامه داد: قرار نیست از فروش این املاک و اراضی تنها پرداخت حقوق کارکنان مورد توجه قرار گیرد بلکه با همکاری پیمانکاران قرار است منابع مورد نیاز برای اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در شهر فراهم آید.
🔹نائب رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: با تصویب اعضای شورای شهر قرار شد 350 میلیون تومان اعتبار از محل جابجایی منابع دیگر برای تکمیل حوضچه شیرابه در محل دفن پسماند شهرداری اردبیل هزینه شود و در کنار آن شهرداری منطقه چهار برای تکمیل پروژه روشنایی پل ارجستان و گلمغان ۱ میلیارد تومان اختصاص دهد.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان