نامگذاری یکی از معابر یا بوستانهای اردبیل بنام مدافعان سلامت

نامگذاری یکی از معابر یا بوستانهای اردبیل بنام مدافعان سلامت

پنجشنبه, 11 اردیبهشت,1399

نامگذاری یکی از معابر یا بوستانهای اردبیل بنام مدافعان سلامت

رئیس شورای شهر اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل:
نامگذاری یکی از معابر یا بوستانهای اردبیل بنام مدافعان سلامت 
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: مدافعان سلامت در کنترل و مهار بیماری کرونا در اردبیل،طی دو ماه گذشته سنگ تمام گذاشتند و این روند همچنان ادامه دارد.
علیرضا پوستی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل و آئین تجلیل از مدافعان سلامت در صحن شورای شهر اردبیل اظهار کرد: کادر پزشکی، پرستاری و خدماتی و اداری بیمارستانهای امام خمینی ره،امام رضا ع و سبلان در دو ماه اخیر با کنار گذاشتن استراحت و به خطر انداختن سلامتی خود سعی کردند تا سلامت هموطنان را تامین کنند که این خود یک مجاهدت بی‌بدیل به شمار می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: به دنبال انتشار بیماری کرونا در سطح جهانی و ملی کادر بهداشتی و درمانی استان نیز که پیشگامان و صف‌شکنان این عرصه بودند، شبانه‌روز تلاش کردند تا سلامت مردم را تضمین و تامین کنند که این خدمات ستودنی و غیرقابل انکار است.
رئیس شورای شهر اردبیل افزود: شورای شهر و شهرداری در این ایام پابه پای مجموعه بهداشتی و درمانی سعی کرد تا به وظیفه خطیر خود در ارتقای سلامت شهروندان تلاش کنند که در این باب اقدامات گسترده‌ای نیز انجام شده است.
پوستی با بیان اینکه 20 درصد وظیفه خطیر تامین سلامت جامعه برعهده دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه بهداشتی و درمانی است، گفت: 80 درصد اقدامات در این زمینه بین‌بخشی و در حوزه سایر مجموعه‌هاست تا دانشگاه علوم پزشکی را در فراگیری اقدامات موثر بهداشتی و درمانی کمک کنند.
وی بیان کرد: با مجاهدت کادر درمانی و به ویژه جامعه زحمتکش پزشکان و پرستاران خطر ابتلا به این بیماری در اردبیل کاهش یافته اما همچنان انتظار می‌رود آحاد جامعه به سلامت فردی و اجتماعی خود اهمیت دهند و با حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی به دور از سهل‌انگاری‌ها از انتشار ویروس و احیای زنجیره انتقال جلوگیری کنند.
رئیس شورای شهر اردبیل با قدردانی از رئیس و تمام پرسنل بیمارستان‌های کرونایی اردبیل که با تمام ظرفیت شبانه‌روزی در حوزه درمان تلاش و مجاهدت کرده‌اند، تصریح کرد: این نیروها با احساس مسئولیت در صحنه بودند تا مهارت‌ها و آموخته‌های خود را در این برهه خاص که شاید در طی دوران خدمت ندرتا اتفاق بیفتد، به نمایش بگذارند.
پوستی ادامه داد: مردم استان و به ویژه شهرستان اردبیل قدردان این تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی هستند و خوشحالیم که به تدریج بیمارستان‌ سبلان اردبیل از بستری بیماران کرونا خالی شده و روال عادی را در این مجموعه‌ها شاهد هستیم.
وی بیان کرد: شورا و شهرداری نیز به نوبه خود در تهیه و تامین تجهیزات موردنیاز کادر پزشکی و پرستاری در صحنه بوده و به نوبه خود سعی کرده است تا در کنار جهاگران عرصه سلامت به رسالت خود به شایستگی عمل کند و برای هرگونه اقدام در جهت کنترل بیماری به مسئولین استان،آمادگی خود را اعلام کرده ایم،از جمله در فرآیند بیماریابی.پوستی از طرح اعضای شورا نسبت به نامگذاری یکی از میادین یا معابر و بوستانهای شهر به نام مدافعان سلامت خبر داد
رئیس شورای شهر اردبیل همچنین فرارسیدن روز کارگر را به کارگران زحمتکش شهرداری اردبیل تبریک گفت و افزود: 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده که این روز را به خادمان عرصه تعلیم و تربیت تبریک می‌گوئیم.
در این مراسم شهردار اردبیل نیز با قدردانی از مدیریت دو بیمارستان امام و سبلان اردبیل اظهار کرد: با حضور روسای این بیمارستان‌ها شاهد توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات به همشهریان به ویژه مراجعین هستیم.
حمید لطف‌اللهیان خاطرنشان کرد: با مدیریت کارآمد در بیمارستان امام خمینی و سبلان اردبیل و افتتاح بخش‌های تخصصی رضایت شهروندان فراهم شده و در این دو ماه کادر زحمتکش این دو بیمارستان سعی کردند تا شبانه‌روزی در خدمت همشهریان باشند.
وی گفت: شورا و شهرداری اردبیل نیز در ارتقای سلامت عمومی و اجتماعی در کنار اجرای پروژه‌های عمران شهری و خدمات روزانه فعالیت‌های موثری را داشته تا به نوعی رضایت شهروندان فراهم آید.
شهردار اردبیل در پایان بیان کرد: هرچند شیوع کرونا یک آزمایش الهی بود، از این فرصت بهترین بهره‌برداری شد تا کیفیت زندگی و سلامت تک تک شهروندان به عنوان یک مقوله مهم و اساسی مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان