نائب رئیس شورای شهر اردبیل در چهل و دومین جلسه رسمی شورا : نادیده گرفتن کارهای زیربنایی شهرداری نهایت بی‌انصافی است

نائب رئیس شورای شهر اردبیل در چهل و دومین جلسه رسمی شورا : نادیده گرفتن کارهای زیربنایی شهرداری نهایت بی‌انصافی است

شنبه, 21 مهر,1397

نائب رئیس شورای شهر اردبیل در چهل و دومین جلسه رسمی شورا : نادیده گرفتن کارهای زیربنایی شهرداری نهایت بی‌انصافی است

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:
نادیده گرفتن کارهای زیربنایی شهرداری نهایت بی‌انصافی است

نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: باید اذعان کرد که شهر اردبیل به کارگاه عمران و آبادانی تبدیل شده و نادیده گرفتن این امر ظلم و جفا در حق شهروندان و شهرداری است.
حبیب فتحی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: نباید پروژه‌های عمران شهری را با پروژه‌های خاص شورابیل مورد سنجش و مقایسه قرار دهیم و یا بخواهیم اعتبارات آنها را در یک ردیف ببینیم.

وی خاطرنشان کرد: آسفالت کوچه‌ها و معابر و پروژه‌های بهسازی در مناطق مختلف شهر ردیف اعتباری متفاوت از پروژه‌های شورابیل در قالب سکانس‌های فرهنگی، هنری و عمرانی دارد و ما حق تلفیق این دو موضوع را نداریم.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: جابجایی اعتبار 700 میلیون تومانی برای تکمیل خیابان 30 متری پشت نمایشگاه بین‌المللی اردبیل و احداث پارکینگ در این مسیر ، پروژه‌ای عظیم و گسترده برای رفاه حال شهروندان و گردشگران است که در این راستا مجموعه شهرداری اردبیل شبانه‌روز در تلاش هستند تا این امر در کوتاهترین زمان به سرانجام برسد و ما یک شرایط مناسبی را در منطقه شورابیل به عنوان نگین گردشگری اردبیل شاهد باشیم .

فتحی با بیان اینکه نباید برخی از اعضای شورای شهر دوگانه سخن بگویند، تصریح کرد: آنچه که در بازدید از شورابیل مطرح شد حرف‌ها و صحبت‌های متفاوت با جلسه امروز شوراست به طوری که انتظار می‌رود برخی از اعضای شورای شهر حرمت صحبت‌ها و اظهارنظرهای قبلی و کنونی را داشته باشند و اجازه ندهند در این سخنان بوئی از ناانصافی و بی‌عدالتی وجود داشته باشد.
وی گفت: در این شرایط اقتصادی نابسامان شهرداری اردبیل تمام هم و غم خود را بکار گرفته تا پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف به ثمر بنشیند و به یقین باید گفت؛ اردبیل به منزله یک کارگاه عمرانی در مناطق مختلف رنگ و بوئی از توسعه را به خود گرفته است.
نائب رئیس شورای شهر اردبیل افزود: این نهایت ناجوانمردی است که ما پیشرفت‌ها و اجرای گسترده طرح‌های توسعه‌ای را در سطح شهر  نبینیم و تنها به برخی از نقاط ضعف و یا کاستی‌ها تمرکز کنیم.

فتحی خاطرنشان کرد: در این جابجایی از یک میلیارد تومان بودجه مصوب اجرای سکانس فرهنگی – هنری در شورابیل 300 میلیون تومان در این حوزه هزینه شده و قرار است 700 میلیون تومان مابقی برای تکمیل خیابان سیمتری پشت نمایشگاه و پارکینگ آن هزینه شود.
وی احداث این پارکینگ را ضرورت جذب گردشگران و مسافران در ورود به نگین گردشگری منطقه اعلام کرد و گفت: با راه‌اندازی سه پارکینگ متناسب با ورودی گردشگران به شورابیل به راحتی می‌توانیم جوابگوی نیاز آنها در این منطقه باشیم.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در هیچ کجای دنیا از کوچه‌ها و معابر برای پذیرش، اسکان و پارکینگ خودروی آنها استفاده نمی‌شود بلکه ضرورت دارد فضای اقامتی و پارکینگ برای توقف خودروهای گردشگران احداث شود تا شهروندان و گردشگران ورودی به این منطقه از این فضای به وجود آمده در کنار پیاده‌راه‌های متنوع استفاده کنند.

فتحی تاکید مسئولان استان اردبیل را در توسعه صنعت گردشگری یادآور شد و بیان کرد: در این راستا باید مجموعه شورابیل بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و خوشحال هستیم که این توجه و تمرکز در توسعه شورابیل جزو اولویت‌های شهرداری اردبیل قرار گرفته است.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان