نائب رئیس شورای شهر اردبیل: خبرنگاران و کارکنان شهرداری از مسکن اقدام ملی بهره مند شوند

نائب رئیس شورای شهر اردبیل: خبرنگاران و کارکنان شهرداری از مسکن اقدام ملی بهره مند شوند

پنجشنبه, 25 شهریور,1400

نائب رئیس شورای شهر اردبیل: خبرنگاران و کارکنان شهرداری از مسکن اقدام ملی بهره مند شوند

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:
خبرنگاران و کارکنان شهرداری از مسکن اقدام ملی بهره مند شوند.

🔹نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در قالب طرح اقدام ملی مسکن شایسته است تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و خبر و همچنین کارکنان سختکوش شهرداری از مزایای مسکن اقدام ملی بهره مند شوند.

🔹میرمحمد سیدهاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل، اظهار کرد: شورا و شهرداری اردبیل در حمایت از اجرای طرح اقدام ملی مسکن در صدور پروانه 50 درصد تخفیف را ارائه می کند که با توجه به احداث یک هزار و 950 واحد مسکن در شهرک اندیشه به ازای هر واحد 6.5 میلیون تومان تخفیف به متقاضیان ارائه خواهد کرد.

🔹وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهردار اردبیل متخصص در واگذاری زمین و سابقه پیگیری چنین طرحی را دارد قطعا با برنامه ریزی و پیگیری تلاش خواهد کرد تا برای خبرنگاران و همچنین کارکنان شهرداری زمین مناسب در نظر گرفته شده و ساخت واحدهای مسکونی انجام شود.

🔹نائب رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: در لایحه صدور مجوز برای ساخت واحد تجاری در محوطه مسجد امام علی کارشناسان شورای شهر بدون ورود به ضوابط معماری و شهرسازی تنها به هبه 68 میلیون تومان در صدور پروانه ساخت ورود پیدا کرده و با ارجاع پرونده به کمیته سیماومنظر شهری قرار شد کنترل ضوابط معماری و شهرسازی از این ناحیه انجام شده تا محوطه این مسجد و سیماومنظر آن به هم نخورد.

🔹سیدهاشمی افزود: امیدواریم در کمیته سیماومنظر شهری احداث این مجموعه تجاری که با هدف کمک به کسب درآمد به نفع مسجد امام علی (ع) است سیماومنظر شهری در این منطقه مورد توجه قرار گرفته و براساس ضوابط مجوز لازم صادر شود.

🔹وی همچنین به طرح پیشنهادی اعضای شورای شهر در انتخاب حسابرس از بین موسسات برتر استانی اشاره کرد و گفت: حسابرسی سال 98 شهرداری به تائید مجموعه شهرداری اردبیل نرسیده و باید شهردار جدید این موضوع را پیگیری کند.

🔹نائب رئیس شورای شهر اردبیل ضرورت آموزش نیروهای شهرداری به ویژه اجرائیات را با هدف کاهش حوادث ناگوار و تلخ برخورد فیزیکی احتمالی با متخلفین یادآور شد و بیان کرد: امیدواریم شهردار جدید اردبیل در موضوع آموزش نیروی انسانی با منطق و رفتار عقلائی ورود پیدا کند.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان