مشکل ابلاغ تعرفه 1400 هفته آینده برطرف می‌شود

مشکل ابلاغ تعرفه 1400 هفته آینده برطرف می‌شود

پنجشنبه, 16 اردیبهشت,1400

مشکل ابلاغ تعرفه 1400 هفته آینده برطرف می‌شود

رئیس شورای شهر اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل:

مشکل ابلاغ تعرفه 1400 هفته آینده برطرف می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با رایزنی‌هایی که با مسئولان فرمانداری انجام خواهیم داد، تا اوایل هفته آینده مشکل به وجود آمده در ابلاغ تعرفه برای شهرداری جهت اجرا برطرف خواهد شد.

جواد انصاری در یکصد و چهل و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با گرامیداشت لیالی قدر و نزدیکی روز قدس اظهار کرد: امت اسلامی در روز جهانی قدس به اشکال مختلف ابراز انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیسم نشان خواهند داد.

وی تصریح کرد: روزشمار برای نابودی رژیم صهیونیستی در سطح جهانی و بین‌المللی آغاز شده و امیدواریم تحقق پیام مقام معظم رهبری را در نابودی رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده به عینه شاهد باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل به پیگیری جدی شورای شهر و شهرداری اردبیل برای حل مشکل ابلاغ تعرفه از سوی فرمانداری و استانداری اردبیل گفت: در رفت و برگشت‌های متعدد موضوع و ایرادات گرفته شده در تعرفه مورد توجه قرار گرفت و بعد از ماه‌ها از طریق شورای حل اختلاف استانی قرار شد ایرادات برطرف و برای اجرا به شورا و شهرداری ارسال شود که تاکنون در این فرآیند با ایرادات و اشکالاتی روبه‌رو بودیم.

انصاری افزود: سعی خواهیم کرد با رایزنی‌های چند روز آینده به شکل کامل تکلیف تعرفه 1400 را روشن کرده و برای اجرا به شهرداری اردبیل ابلاغ کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: مردم در انجام کارها و مراجعات خود با توجه به ابلاغ نشدن تعرفه 1400 با بلاتکلیفی و مشکلاتی روبه‌رو بودند که انتظار می‌رود با تدبیر مناسب در روزهای آینده مشکلات حل شده و تعرفه در همه مناطق شهرداری برای اجرا ابلاغ شود.

انصاری به ارائه لایحه متفاوت از شهرداری در اجرای پروژه‌های مشارکتی اشاره کرد و ادامه داد: اولین لایحه مربوط به احداث فاز سه خشکبار اردبیل بود که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در چهار هزار و 700 متر مربع قرار شد اجرایی و عملیاتی شود که در این پروژه سهم 61 درصدی شهرداری لحاظ شده و مشارکت‌کننده و سرمایه‌گذار نیز با سهم 39 درصدی اجرای این پروژه را عهده‌دار خواهد بود.

وی اضافه کرد: اعضای شورای شهر با اجرای این پروژه موافقت کردند و به نظر می‌رسد روند انتخاب سرمایه‌گذار نیز از طریق فراخوان و انتشار آگهی روشی مناسب بوده که در این زمینه مستندات برای تصمیم‌گیری اعضای شورای شهر ارسال شده بود که بر همین اساس لایحه شهرداری به تأیید اعضا رسید.

انصاری دومین پروژه مشارکتی را مربوط به احداث مجموعه تجاری، اداری در خیابان صیاد شیرازی در مساحت یک‌هزار و 500 متر مربع اعلام کرد و گفت: برای این پروژه سرمایه‌گذاری نیز براساس فراخوان انجام شده، سرمایه‌گذار انتخاب تا با رعایت سهم 31 درصدی شهرداری و 69 درصدی سرمایه‌گذار این پروژه شکل اجرایی و عملیاتی به خود بگیرد.

وی سومین پروژه سرمایه‌گذاری را با همکاری بخش خصوصی احداث مجموعه‌های تجاری در سطح شهر به همراه احداث سرویس‌های بهداشتی برای استفاده عموم اعلام کرد و افزود: در این پروژه نیز قرار شده سهم 55 درصدی شهرداری و 45 درصدی سرمایه‌گذار مورد توجه قرار گیرد تا از طریق این سرمایه‌گذاری چندین سرویس بهداشتی مناسب احداث و نگهداری و ارائه خدمات آن به مردم به شکل صحیح و درست انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: در بررسی این لوایح پیشنهادات و ارائه نقطه‌ نظرات را از سوی اعضای شورای شهر شاهد بودیم که بالاخره اعضا با اجرای این پروژه‌ها به شرط رعایت حق و حقوق شهرداری و حفظ سهم شهرداری موافقت کرده و نسبت به اجرایی شدن این پروژه‌ها در کوتاه‌ مدت تاکید داشتند.

انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان