مردم از روزشمارها جواب نگرفتند

چهارشنبه, 07 آبان,1399

مردم از روزشمارها جواب نگرفتند

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر:
مردم از روزشمارها جواب نگرفتند 
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل گفت: مردم در سال‌های اخیر از نصب روزشمارها جواب و نتیجه نگرفتند و حس خوبی در این زمینه ندارند.
علیرضا غریبی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: به جای نصب روزشمار در پروژه پل قدس بهتر است با جذب صد درصدی اعتبارات دولتی و منابع محدود شهرداری هر چه سریعتر پل قدس در زمانبندی مشخص به اتمام رسیده تا رضایت مردم در بهره‌برداری از این پروژه فراهم آید.
وی به جابجایی اعتبارات در بودجه سال 99 اشاره کرد و گفت: کاهش اعتبارات از محل پروژه ساماندهی ورودی شهر از سمت مغان نباید به تأخیر و تعلل در اجرای این پروژه منجر شود و بهتر است برای سال آینده ساماندهی این محدوده ورودی شهر با اولویت اجرایی و عملیاتی شود.
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تصریح کرد: به هیچ وجه نباید از ردیف بودجه این پروژه حذف شود بلکه در ردیف بودجه سال آینده ضمن حفظ شرایط بودجه‌ای ارتقا آن را با هدف تکمیل ورودی شهر و ساماندهی آن شاهد باشیم.
غریبی در ادامه سخنان خود افزود: هرگونه غفلت در ساماندهی ورودی شهرها به ضرر توسعه شهر اردبیل است و نیاز است در کنار تکمیل ابر پروژه پل قدس سایر پروژه‌های عمران شهری نیز با دقت و توجه بیشتر به انجام برسد.
وی در مورد خرید زمین از سوی شهرداری به عنوان ذخیره شهری خاطر نشان کرد: این موضوع هیچ ایراد و اشکالی ندارد بلکه توان شهرداری را در اجرای پروژه‌های مختلف افزایش خواهد داد.
غریبی بیان کرد:‌ در اطراف شهر اردبیل به جای جولان شرکت‌های تعاونی، بهتر است شهرداری با یک توافق مناسب تملک زمین‌ها را انجام دهد تا برای سال‌های آینده ذخیره شهری محسوب شود.
وی اضافه کرد: البته در کنار خرید و ذخیره‌سازی این اراضی بهتر است در محدوده شهر نیز تملک و بازگشایی مسیرهای مختلف به انجام برسد که در این زمینه نیز قطعا شهرداری اردبیل با تلاش و کوشش مضاعف به اجرای پروژه‌ها اهتمامی جدی خواهد کرد.
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان