مدیران دولتی شوراها را در تقابل با خود می‌بینند

مدیران دولتی شوراها را در تقابل با خود می‌بینند

پنجشنبه, 09 مرداد,1399

مدیران دولتی شوراها را در تقابل با خود می‌بینند

 عضو شورای شهر اردبیل

عضو شورای شهر اردبیل گفت: مدیران دولتی در استان اردبیل نه تنها هیچ تعاملی با شورای شهر ندارند بلکه منتخبان مردم را در تقابل با خود می‌بینند.
رحیم آقازاده در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با قدردانی از پیگیری سه نماینده اردبیل در حل و فصل مشکل اعتبار پل قدس و تعیین تکلیف پادگان ارتش و باغ شریعت اظهار کرد: بالاتر از این مباحث جایگاه شوراهاست که متاسفانه در کشور با کاهش اختیارات اعضای شورا مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در این شرایط که شوراها هیچ اختیاری ندارند بهتر است در آنها بسته شود، خاطرنشان کرد: لزومی ندارد که برای شوراهای شهر و یا روستا هزینه شده و این اقدامات و فعالیت‌ها خروجی مشخص نداشته باشد.
عضو شورای شهر اردبیل بیشترین ارتباط مردم را با منتخبین پارلمان محلی و پیگیری مسایل عمران و آبادانی شهر دانست و بیان کرد: در مقابل این خواسته‌ها و مطالبات مردمی اختیارات و دایره فعالیت شوراها هر روز محدودتر می‌شود و دولتمردان نیز به جای شوراباوری و شورایاوری خود را در تقابل با این مجموعه مردم نهاد می‌دانند.
آقازاده افزود: ما بیشتر از این به تعامل اعضای شورا و نمایندگان مجلس نیازمندیم تا در سایه این دورهمی‌ها و افت و خیزها بخشی از مشکلات و نارسائی‌های شهر برطرف شده و مردم امیدوار به حل معضلات باشند.
وی گفت: نهاد مردمی شوراها علاوه بر ظرفیت‌های قانونی از باورهای دینی سرچشمه می‌گیرد و به عنوان یکی از ارکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در نظام اسلامی است که بهتر است در نظام شایسته‌سالار مردمی این مجموعه ارزشمند مورد حمایت قرار گیرد.
عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: متاسفانه در اردبیل تعامل مدیران استانی از استاندار گرفته تا سایر مجموعه‌ها با شورای شهر ضعیف و در حد بسیار نازل است در حالی که انتظار می‌رود در سایه همفکری و همراهی نارسائی‌ها رفع و نقاط قوت تقویت شود.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان