مبلغ نهایی تملک باغ شریعت به اطلاع مردم برسد

مبلغ نهایی تملک باغ شریعت به اطلاع مردم برسد

چهارشنبه, 18 فروردین,1400

مبلغ نهایی تملک باغ شریعت به اطلاع مردم برسد

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اردبیل

مبلغ نهایی تملک باغ شریعت به اطلاع مردم برسد 
رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اردبیل نیز اظهار کرد: ما موافق تملک باغ شریعت در قالب اجرای ماده 9 هستیم ولی بهتر است برای شهروندان منابع مالی تملک باغ شریعت مشخص شود تا همه در جریان نحوه پرداخت و زمان تملک قرار گیرند. 
رویا کنعانی تصریح کرد: امیدواریم همه کاربری باغ شریعت به عنوان باغ شهر اردبیل در اختیار شهروندان به عنوان فضای سبز قرار گیرد تا تنفس‌گاهی برای شهر اردبیل باشد. 
وی در مورد حادثه ناگوار برای کشتی تفریحی شورابیل و غرق شدن آن گفت: در سال 97 سرمایه‌گذار این پروژه از شمال کشور دعوت شد تا این کشتی تفریحی را راه‌اندازی کند که به دلایلی در هفته‌های گذشته با وزش تندباد شدید این کشتی دچار غرق‌شدگی شده است. 
کنعانی از شهردار اردبیل خواست تا در حمایت از سرمایه‌گذار، حمایت‌های همه‌جانبه انجام شود تا بخشی از ضرر و زیان سرمایه‌گذار جبران شده و امکان بیرون آوردن کشتی نیز فراهم شود. 
رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اردبیل افزود: هر چند در اوایل کار پروژه به شکل مطلوب به پیش می‌رفت اما با مسدود شدن مسیر تردد خودروها در شورابیل و همچنین شیوع کرونا حوادث ناگواری برای سرمایه‌گذار این پروژه به وجود آمد و در هفته‌های اخیر نیز موج سهمگین طوفان کشتی را به زیر آب برده که در این شرایط مستأصل سرمایه‌گذار باید به کمک او شتافت. 
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان