قیر کارخانه آسفالت شهرداری باید بدون تعلل تامین شود

قیر کارخانه آسفالت شهرداری باید بدون تعلل تامین شود

ﺳﻪشنبه, 28 اردیبهشت,1400

قیر کارخانه آسفالت شهرداری باید بدون تعلل تامین شود

حبیب فتحی عضو شورای شهر اردبیل

عضو شورای شهر اردبیل:
قیر کارخانه آسفال شهرداری باید بدون تعلل تامین شود
عضو شورای شهر اردبیل گفت: با توجه به محدودیت فصل کاری در اردبیل ضروری است بدون تعلل قیر مورد نیاز کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل تامین و تهیه شود.
حبیب فتحی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه در برخی از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر اردبیل از سال گذشته عملیات زیرسازی انجام شده است، باید آسفالت این معابر و کوچه‌ها انجام شده تا از تاخیر و تخریب این زیرساخت‌ها جلوگیری شود.
وی با اشاره به مصوبه اعضای شورای شهر مبنی بر خرید 3 هزار تن قیر مورد نیاز خاطرنشان کرد: روش شهرداری در خرید و تامین قیر مورد نیاز از طریق چک و تضمین املاک شهرداری کار درست و پسندیده‌ای است و در این اوضاع که شهرداری پول نقد ندارد این شرایط مطلوب به نظر می‌رسد.
عضو شورای شهر اردبیل گفت: بدون تاخیر و تعلل بهتر است فعالیت عمرانی در شهرداری به سرعت انجام و مسیر در تقویت روند آسفالت‌ریزی و اجرای پروژه‌های نیمه تمام هموار شود.
فتحی مطلوبیت کار عمرانی را یادآور شد و بیان کرد: بهتر است در سریعترین زمان تکلیف تامین قیر مورد نیاز کارخانه آُسفالت را روشن کرده و به استفاده بهینه از فصل کاری در پیشبرد اهداف عمرانی و توسعه‌ای کمک کنیم.

شورای شهر حامی طرح‌های توسعه فضای ورزشی است
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اعضای شورای شهر موافق حمایت از طرح‌های توسعه‌ای فضای ورزشی هستند تا اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در این فضاها سپری شود.
فتحی با حمایت از سرمایه‌گذار پروژه‌های ورزشی و عام‌المنفعه در راستای ایجاد سرگرمی مفید برای جوانان افزود: شهرداری باید  در صدور پروانه و دریافت عوارض حتی تخفیف ویژه‌ای برای این طرح‌های عام‌المنفعه و ورزشی در نظر بگیرد.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان