فراخوان اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

فراخوان اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

پنجشنبه, 09 خرداد,1398

فراخوان اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

#پیام_روز_قدس 
فراخوان اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

اعضای شورای اسلامی شهر اسلامی اردبیل در فراخوانی بر حضور شهروندان در راهپیمایی روز قدس تأکید کردند.

 

 

پیام فراخوان اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل برای حضور در راهپیمایی روز قدس به شرح ذیل است: « روز قدس، نماد ایستادگی، مقاومت و بیداری دنیای اسلام در برابر دشمنان و استکبار جهانی است. پیام مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) در برگزاری روز قدس به عنوان روز حمایت دنیای اسلام از مسئله فلسطین و لبیک دنیای اسلام به این پیام تاریخی نه تنها آرمان فلسطین، بلکه فرهنگ مقاومت و ایستادگی را در دنیای اسلام نهادینه کرد. در روزهایی که کشورهای اسلامی به دلیل توطئه‌های خارجی و اختلافات داخلی، ضعف و وادادگی را در برابر دشمنان سیرناشدنی خود تجربه می کردند، این پیام امیدبخش هشداری برای آزادی‌خواهان و مجاهدانی بود که جهاد پیشه کنند و با دستانی خالی اما گره کرده برای موفقیت و پیروزی اسلام و مسلمین پیش بروند.

با وجود گذشت چند دهه از پیام تاریخی امام خمینی(ره) مسلمانان دنیا، همچنان به پیروی از آن پیر فرزانه با گرامیداشت روز قدس، حمایت خود را از ارمان فلسطین اعلام می کنند و درس آزادی و ازادگی را با خود مرور می‌کنند. امروز روز قدس تنها نماد حمایت از فلسطین نیست، بلکه سمبل آرمان‌گرایی، آزادی طلبی و استقلال‌خواهی مظلومان عالم در برابر ظالمین و ازمونی مهم برای سنجش بیداری و اگاهی دنیای اسلام است.

رسالت امروز ما علاوه بر بیداری در برابر دنیای کفر و استکبار جهانی، هوشیاری و بصیرت در برابر مسلمان‌نماهایی هست که در امت اسلام بذر خشونت، نفاق و تعصبات کورکورانه را می‌گسترانند و با کشتار انسان‌های بی‌گناه به خیال خام خود در مسیر « الله» قدم برمی‌دارند و چه بسا مبارزه با چنین کوردلانی از داعش گرفته تا بوکوحرام و هر اندیشه باطلی در تداوم آرمان قدس بزرگ است.

ما اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل نیز با تجدید میثاق با آرمان بزرگ فلسطین و روز قدس، با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری حضرت ایت‌الله امام خامنه‌ای، ضمن اعلام حضور در این روز باشکوه و صلابت‌آفرین، عموم ملت ایران به ویژه شهروندان ولایتمدار اردبیل را به شرکت گسترده در پاسداشت آرمان قدس عزیز دعوت می‌نماییم تا همگام با شما در ثبت برگ زرین دیگری در تقویم استقلال و ازادی دنیای اسلام همراه شویم.

وعده ما، جمعه دهم خردادماه، راهپیمایی روز قدس...» 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان