علیرضا غریبی/به جای انتظار از شهرداری دستگاه‌های دیگر مسئولیت قانونی خود را انجام دهند

علیرضا غریبی/به جای انتظار از شهرداری دستگاه‌های دیگر مسئولیت قانونی خود را انجام دهند

جمعه, 01 تیر,1397

علیرضا غریبی/به جای انتظار از شهرداری دستگاه‌های دیگر مسئولیت قانونی خود را انجام دهند

#علیرضا_غریبی_رئیس_کمیسیون_عمران_شورای_شهر_اردبیل

 🔴به جای انتظار از شهرداری دستگاه‌های دیگر مسئولیت قانونی خود را انجام دهند

🔸رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اردبیل گفت: جای تعجب است که دستگاه‌های متولی مسئولیت و ماموریت و وظیفه ذاتی خود را به گردن شهرداری می‌اندازند در حالی که حوزه اختیارات هر نهاد و ارگانی مشخص است.

🔸به گزارش روابط عمومی شورای شهر اردبیل، علیرضا غریبی در جلسه اعضای شورای شهر اردبیل با مسئولان محیط زیست اردبیل اظهار کرد: ما اخیرا با دعوت مسئولان حوزه ورزش به ویژه ورزش فوتبال و همچنین حوزه اجتماعی و فرهنگی شاهد آن بودیم که متولیان این بخش به جای انجام وظیفه و مسئولیت خود این کار را به گردن شهرداری می‌اندازند در حالی که ما تنها یک دستگاه حمایتی هستیم و در قبال فوتبال، کارهای فرهنگی و زیست محیطی ماموریت متفاوتی را در زمینه تدارک و برگزاری برنامه‌های متعدد در بخش‌های مختلف برعهده داریم.
🔸وی با اظهار تاسف از اظهارات برخی از مسئولان و مدیران اجرایی که وظیفه خود را به اعضای شورا گوشزد می‌کنند، ادامه داد: ما در ورودی های شهرمان سیمای نامناسبی از انباشت زباله‌ها را شاهد هستیم که به معنای واقعی دل‌چرکینی و دل‌زدگی برای گردشگران، مسافران و همشهریان به وجود آورده در حالی که معلوم نیست متولی جمع‌آوری زباله در خارج از محدوده شهری چه ارگانی است.
🔸عضو شورای شهر اردبیل گفت: در این زمینه باید محیط زیست با نظارت بیشتر به مسئولیت و ماموریت خود به خوبی عمل کند که البته در داخل شهر نیز ما آمادگی داریم به شکل مشترک به کارهای ارزشمندی دست بزنیم تا آسیب‌های زیست محیطی به حداقل برسد.
🔸غریبی مسئولیت محیط زیست و بهداشت را در همراهی شهرداری برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد یادآور شد و بیان کرد: رفت و آمد شبانه مردم در بسیاری از مناطق این شهر به دلیل وجود سگ‌های ولگرد به مخاطره افتاده و متولیان این حوزه به ویژه محیط زیست و ارگان‌های مرتبط باید در این باب پیشقدم شده و نسبت به حل و فصل آن اقدام کنند.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان