عضو شورای شهر اردبیل: مستاجرین شهرداری شامل پویش ملی بخشش اجاره بها شوند / تخفیفات به تناسب مشاغل ارائه شود

عضو شورای شهر اردبیل: مستاجرین شهرداری شامل پویش ملی بخشش اجاره بها شوند / تخفیفات به تناسب مشاغل ارائه شود

پنجشنبه, 18 شهریور,1400

عضو شورای شهر اردبیل: مستاجرین شهرداری شامل پویش ملی بخشش اجاره بها شوند / تخفیفات به تناسب مشاغل ارائه شود

عضو شورای شهر اردبیل:
مستاجرین شهرداری شامل پویش ملی بخشش اجاره بها شوند / تخفیفات به تناسب مشاغل ارائه شود

عضو شورای شهر اردبیل خواستار توجه شهرداری به ارائه تخفیف اجاره بها برای مشاغل آسیب دیده از کرونا شد و گفت: شایسته است شهرداری اردبیل از پویش ملی بخشش اجاره بها تبعیت کند و به تناسب هر صنف تخفیفات لازم را در اجاره بها منظور کند.

 علیرضا غریبی در چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل در خصوص لایحه ارائه تخفیف در اجاره بهای اماکن تفریحی، کانکس های پیاده راه عالی قاپو و ۶ باب مغازه شهرداری در شهرک سینا عنوان کرد: با شیوع کرونا هر زمانیکه حرفی از تعطیلی ها به میان آمده سریع به سراغ اماکن تفریحی و پارک ها رفته ایم؛ لذا در دریافت اجاره بها از پیمانکاران مراکز تفریحی باید انصاف را رعایت کنیم چرا که این اماکن در بسیاری از اوقات بدلیل جلوگیری از شیوع کرونا پلمب شده اند.
وی افزود: با توجه به اینکه شهرداری اردبیل خود نسبت به پلمب این اماکن اقدام کرده لذا دقیقا در جریان وضعیت در آمد این قشر قرار دارد؛ بر این اساس لازم است رعایت حال پیمانکاران در دریافت اجاره بها مد نظر قرار گیرد.
عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: شرایط پیش آمده در سال ۹۹ و تعطیلی های مکرر باعث رکود بازار دستگاه های شهربازی و کانکس های اجاره ای شهرداری شده است؛ در سال گذشته پویشی در سطح کشور مبنی بر ملاحظه مستاجرین راه اندازی شد و عادلانه نیست که شهرداری اردبیل از این قائده مستثنی باشد؛ لذا این سازمان با ارائه تخفیفات به مشاغل آسیب دیده از کرونا می تواند به الگویی حسنه برای عموم شهروندان تبدیل شود.
غریبی در خصوص ۶ باب مغازه شهردای واقع در شهرک سینا نیز بیان کرد: با ارائه تخفیفات بالا به این مغازه ها موافق نیستم اما لازم است این اماکن نیز تا حدودی ملاحظه شوند؛ تعطیلی های موقتی که بیشتر به صورت ارائه زمانبندی فعالیت روزانه از سوی اصناف به این مغازه ها اعمال شده بود ایجاب می کند که این ۶ باب مغازه نیز شامل تخفیفات شهرداری شوند.

 انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان