عضو شورای شهر اردبیل: مدیران شهرداری به صورت تمام وقت حق ورود به انتخابات را ندارند / قرارداد با بانک شهر باید به تصویب شورا برسد.

عضو شورای شهر اردبیل: مدیران شهرداری به صورت تمام وقت حق ورود به انتخابات را ندارند / قرارداد با بانک شهر باید به تصویب شورا برسد.

ﺳﻪشنبه, 24 شهریور,1394

عضو شورای شهر اردبیل: مدیران شهرداری به صورت تمام وقت حق ورود به انتخابات را ندارند / قرارداد با بانک شهر باید به تصویب شورا برسد.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: مدیران شهرداری اردبیل با توجه به اینکه مدیران شبانه‌روزی هستند حق ورود به عرصه انتخابات را ندارند. 
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین افسانه امشب در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما در وهله اول از شهردار اردبیل درخواست می‌کنیم تا با توجه به حساسیت موضوع انتخابات در نیمه دوم سال با رصد تمامی مسائل با دقت بیشتر سعی کنند تا جلوی فضاسازی‌ها و برخی حرکت‌های تبلیغاتی در مجموعه شهرداری اردبیل گرفته شود. 
وی گفت: برخلاف مدیران سایر دستگاه‌ها، مدیران شهرداری از جنس مدیران شبانه‌روزی هستند و نمی‌توان ادعا کرد که مدیر هشت ساعته می‌باشند از همین رو باید مدیران شهرداری مراقبت کنند تا از منابع و امکانات اداری و حتی شخصی برای ورود به عرصه انتخابات و تبلیغات برخی از کاندیداها اجتناب کنند. 
عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: به تبع هر کسی سلیقه و علاقه‌ای دارد که باید مجموعه مدیران شهرداری علایق و سلیقه‌های خود را در گزینش و انتخابات در قلب خود پنهان کرده و بدون اینکه شعاری و تبلیغاتی حرکت کنند از اقدام له یا علیه هر کاندیدایی پرهیز داشته باشند. 
افسانه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هر مصوبه‌ای به قراردادی منتهی می‌شود که آن قرارداد باید در شورای شهر و توسط اعضا به تصویب برسد، افزود: اگر شهرداری و بانک شهر تفاهمنامه‌ای را امضا کرده‌اند باید این تفاهمنامه در مرحله اجرا و عقد قرارداد به تایید شورای شهر برسد، چرا که ما خاطره تلخی را در همکاری با بانک شهر و دریافت تسهیلات در گذشته بدون نظر اعضای شورای شهر در اذهان داریم و ضروری است تا در این مرحله، گرفتار برخی از حرکت‌ها و اقدامات نامیمون نشویم. 
وی با بیان اینکه در قدم اول تفاهمنامه بانک شهر در میدان بسیج که قیمت زمین در آن بسیار با ارزش است اقدام به استقرار باجه‌های خود به شکل اتاقک‌های پیش ساخته کرده است که ما هنوز دلیل نصب این اتاقک‌ها را نمی‌دانیم و برای همه اعضای شورای شهر باید مشخص شود که بانک شهر بر چه اساس و اولویتی این کار را انجام داده است. 
عضو شورای شهر اردبیل، بر ضرورت جلوگیری از تمرکز کلیه حساب‌‌های شهرداری در بانک شهر تاکید کرد و گفت: بنده با تمرکز کلیه حساب‌های شهرداری در بانک شهر مخالف هستم و باید قسمتی از این کار به انجام برسد. 
حسین افسانه از رئیس شورای شهر اردبیل خواست تا روال قانونی جلسات را رعایت کرده و به ازای مخالفان، موافقان نیز اظهاراتشان را مطرح کنند تا نابسامانی در بررسی طرح‌ها به وجود نیاید. 
راز 40 میلیارد تومان تفاهمنامه شهرداری با بانک شهر باید روشن شود
میرغنی فروزان، دیگر عضو شورای شهر اردبیل در این جلسه گفت: امضای تفاهمنامه با بانک شهر در سرعت‌دادن به اجرای پروژه‌ها امری بسیار مناسب و ارزشمند است اما دلیل اینکه شهرداری بدون نظر شورا 40 میلیارد تومان تفاهمنامه همکاری در اجرای پروژه‌ها بسته است برای ما نامعلوم است. 
وی افزود: شهردار باید در این زمینه پاسخگو باشد و به صورت شفاف مسائل و موضوعات مطرح‌شده را تبیین و روشنگری کند. 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان