عضو شورای شهر اردبیل: شهردار سابق اردبیل کیسه شهرداری را خالی گذاشت/وضعیت اسفناک پارک‌ها و بوستان‌ها عضو شورای شهر اردبیل گفت: شهردار سابق اردبیل کیسه شهرداری را خالی گذاشته و چیزی نمانده است که شهردا

عضو شورای شهر اردبیل: شهردار سابق اردبیل کیسه شهرداری را خالی گذاشت/وضعیت اسفناک پارک‌ها و بوستان‌ها عضو شورای شهر اردبیل گفت: شهردار سابق اردبیل کیسه شهرداری را خالی گذاشته و چیزی نمانده است که شهردا

پنجشنبه, 01 مرداد,1394

عضو شورای شهر اردبیل: شهردار سابق اردبیل کیسه شهرداری را خالی گذاشت/وضعیت اسفناک پارک‌ها و بوستان‌ها عضو شورای شهر اردبیل گفت: شهردار سابق اردبیل کیسه شهرداری را خالی گذاشته و چیزی نمانده است که شهردا

عضو شورای شهر اردبیل: 
شهردار سابق اردبیل کیسه شهرداری را خالی گذاشت/وضعیت اسفناک پارک‌ها و بوستان‌ها عضو شورای شهر اردبیل گفت: شهردار سابق اردبیل کیسه شهرداری را خالی گذاشته و چیزی نمانده است که شهردار جدید بتواند از این سرمایه استفاده کند. 
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، لیلا تقوی صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل با قدردانی از تلاش دو ماهه خلیل احمدیان به عنوان سرپرست شهرداری اظهار کرد: هر چند وضعیت شهرداری در زمان تحویل احمدیان وضعیت نابسامانی بود اما در این دو ماه سرپرست شهرداری کاری کرد تا رضایت کارکنان و حمایت همه‌جانبه آنها اتفاق بیفتد. 
وی با قدردانی از شهردار جدید اردبیل در پرداخت به موقع حق و حقوق کارگران و کارکنان شهرداری اردبیل در همان اولین فرصت به وجود آمده، افزود: هر چند شهردار سابق اردبیل کیسه و ذخایر شهرداری را تمام کرده و چیزی برای آیندگان باقی نگذاشته بود اما لطف‌اللهیان با مدیریت شایسته قطعا به توانمندی و افزایش ذخایر مالی شهرداری کمک خواهند کرد. 
عضو شورای شهر اردبیل به شکل‌گیری کارگروه‌ها و کمیسیون‌های تخصصی در شورا و شهرداری اشاره کرد و گفت: در زمان شهردار سابق یک نوع به هم‌ریختگی و نابسامانی را در فعالیت این کارگروه‌ها و کمیسیون‌ها شاهد بودیم که عملا بخش عظیمی از آنها تعطیل شده بود که انتظار می‌رود در دوره جدید فعالیت شهرداری هر 13 کمیسیون شورای شهر و کارگروه‌های تخصصی فعال شده و نسبت به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات تخصصی تحرک و فعالیت چشمگیری را انجام دهند. 
تقوی خروجی این کمیسیون‌ها و کار‌گروها را در گذشته نامطلوب و غیرقابل اجرا بیان کرد و ادامه داد: ما یک وضعیت اسفناکی را در حوزه رفت و روب شهری، حوزه حمل و نقل و وضعیت اسفناک پارک‌ها و بوستان‌ها را شاهد هستیم که در گذشته کارهای جدی در این حوزه انجام نشده که انتظار می‌رود شهردار جدید هم در جمع‌آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی و هم بهبود سیمای شهری بیشتر تلاش کند. 
وی با انتقاد از به هم‌ریختگی روابط عمومی شهرداری و پاسخگو نبودن برخی از مدیران شهرداری در روزهای تعطیل گفت: جای تاسف است که شهرداری در ورودی شهر چادر ارائه خدمات به مسافران و گردشگران زده است اما هیچ کارمند شهرداری دراین ایستگاه‌ها حضور ندارند تا به هموطنان ارائه خدمات کنند. 
رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر اردبیل افزود: تاسف‌بارتر از آن اینکه جلوی چادرهای شهرداری بساط دست‌فروشی راه افتاده در حالی که این وضعیت به هیچ‌وجه منطقی به نظر نمی‌رسد. 
تقوی ادامه داد: ما پیشنهاد کردیم تا مصوبات شورای شهر در این دو سال مورد ارزیابی قرار گیرد تا ببینم در آغاز ورود به سال سوم عمر شورا چقدر فعالیت شورای شهر و اجرای مصوبات را از سوی شهرداری شاهد بودیم. 
وی با حمایت از تیم فوتبال شهرداری و کارنامه موفق سازمان فرهنگی ورزشی در اجرای برنامه‌های مختلف و تامین شور و نشاط بیشتر هموطنان گفت: این سازمان با مدیریت روان و با انگیزه خود تحول خاصی را در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی به وجود آورده و این اجحاف در حق سازمان است که نخواهیم حمایتی را از این مجموعه داشته باشیم. 
تنها عضو بانوی شورای شهر اردبیل تصریح کرد: به هیچ‌وجه ما متولی رسیدگی به معتادان و یا سایر ناهنجاری‌های اجتماعی نیستیم بلکه باید برای افراد سالم و بانشاط در حوزه پیشگیری از آسیب‌ها برنامه‌ریزی کنیم که قطعا فعالیت سازمان فرهنگی ورزشی نیز در این راستا است. 
تقوی تنوع برنامه‌های فصل تابستان سازمان فرهنگی ورزشی را از رویدادهای مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، معنوی و افزایش مهارت زندگی یادآور شد و افزود: اگر برخی از ابهامات در ترزیق منابع به تیم شهرداری برطرف شود ما هیچ مخالفتی با ادامه فعالیت تیم شهرداری نداریم. 
وی یادآور شد: مدیر شایسته این سازمان در مناسبت‌های مختلف تلاش جدی را آغاز کرده تا بتواند این مجموعه را با نشاط خاص و ایجاد شرایط مطلوب در مسیر توانمندی حرکت دهد. 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان