عضو شورای شهر اردبیل: توافق جدید تیراژه در کمیسیون شورا بررسی شود

عضو شورای شهر اردبیل: توافق جدید تیراژه در کمیسیون شورا بررسی شود

پنجشنبه, 14 اسفند,1399

عضو شورای شهر اردبیل: توافق جدید تیراژه در کمیسیون شورا بررسی شود

عضو شورای شهر اردبیل:
توافق جدید تیراژه در کمیسیون شورا بررسی شود
عضو شورای شهر اردبیل گفت: بهتر است ابعاد توافق جدید شورای حکمیت با سرمایه‌گذار پروژه تیراژه در کمیسیون تخصصی شورای شهر مورد بررسی همه‌جانبه قرار گیرد.
حبیب فتحی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما در این لایحه با دو موضوع اساسی در بخش محتوایی و شکلی روبه‌رو هستیم که در حوزه محتوایی در این هفت سال موضوعات و مسائل متعدد مطرح بوده و همچنان به صورت مبهم باقی مانده است.
وی تصریح کرد: با ورود شورای حکمیت برای تصمیم‌گیری نهایی در مورد پروژه تیراژه در نشست اخیر رئیس شورای شهر، شهردار و سرمایه‌گذار پروژه برخی از توافقات انجام شده که ضرورت دارد بدون عجله و شتاب این بندها به صورت دقیق در کمیسیون تخصصی شورای شهر مورد بررسی قرار گیرد تا نسبت به تأیید نهایی این توافق رایزنی‌ها و هماهنگی‌ها انجام شود.
عضو شورای شهر اردبیل گفت: در این هفت سال سرمایه‌گذار پروژه به دلیل برخی از ایرادات حقوقی اجرای این پروژه را متوقف کرده و ما باید از تجربه سال‌های گذشته استفاده کنیم تا در قرارداد جدید گرفتار برخی از بندهای حقوقی نشویم.
فتحی افزود: نیازی نیست با عجله این موضوع در یک جلسه آن هم در ساعاتی که اکثر اعضا خسته و بی‌حوصله به نظر می‌رسند، چنین موضوعی را طرح کنیم بلکه بهتر است در کمیسیون تخصصی شورای شهر موضوع به صورت اساسی مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و نظرات با جمع‌بندی برای تأیید نهایی به صحن علنی شورا ارسال شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل به مصوبات شورای نامگذاری نیز اشاره کرد و ادامه داد: همه بندهای شورای نامگذاری مورد تصویب بوده اما در یک بند پیشنهاد اعضای شورا نامگذاری خیابان محدوده قدس تا فرمانداری به عنوان خیابان آب به نام خیابان شهدای زن یا بانوان شهید بوده که با نظر مساعد اعضای شورای شهر این بند به تصویب رسید تا ادای دینی برای بانوان شهید استان باشد.
وی اهمیت اجرای دقیق طرح جامع ترافیک را یادآور شد و خاطر نشان کرد: در زنجیره به هم پیوسته این طرح احداث پل‌های غیرهمسطح، اجرای پروژه انبوه‌بر، ساماندهی حمل و نقل همگانی و عمومی و همچنین نوسازی و توسعه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در کنار احداث مرکز کنترل ترافیک با تجهیزات مناسب در نظر گرفته شده که اجرای کامل این منظومه به هم پیوسته می‌تواند مشکلات ترافیکی را در اردبیل به حداقل برساند.
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان