صورتجلسه شماره 50

صورتجلسه شماره 50

چهارشنبه, 12 شهریور,1393

صورتجلسه شماره 50

دوره 4

پنجاهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر روز چهارشنبه مورخه 12/06/93 رأس ساعت 18 با حضور اعضای محتــرم شــــورای اســـلامی شهـــر و آقایان عباسی و مهندس لاله و میهمانان شورا آقای صدیف بدری شهرداری محترم اردبیل و خبرنگاران خبرگزاریها و مطبوعات ، بعد از تلاوت آياتی چند از کلام الله مجيد به رياست حجت الاسلام والمسلمین حاج محمدرضا سرداری رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل آغاز شد . 
در ابتداي جلسه حجت الاسلام والمسلمين حاج محمدرضا سرداري طي سخناني از اعضاي محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم و خبرنگاران عزیز که تصمیمات نمایندگان مردم در پارلمان محلی در ارتباط با خدمات شهری را به موقع به اطلاع شهروندان عزیز می رسانند تقدیر و تشکر کردند. 
ایشان با اشاره به تشییع پیکر دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس حسینی حداد و پناهی اظهار کرد: استقبال باشکوه مردم نشان داد که همچنان فرهنگ ایثار و شهادت زنده و بالنده است و بخشی از عزت و عظمت این مرز و بوم مرهون این ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ها است. 
حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری گفتند : ما امروز در سایه همین رشادت‌ها توان و قدرت آن را داریم که ارزش‌ها و مبانی عزتمند این انقلاب را به دنیا معرفی کنیم. 
ریاست محترم شورا : ما در گرامیداشت دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا (ع) هستیم و باید بدانیم که امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت حضور امام هشتم از قداست و جایگاه والایی در بین دوستداران اهل بیت و تشیع برخوردار است و به پشتوانه این عزت عظیم دینی و معنوی ملت مسلمان ایران مورد توجه همه ملل است. 
ایشان گفتند: در سایه وجود امام هشتم در این سرزمین کشورمان به کانون وحدت و همدلی مسلمانان تبدیل شده و از هر نقطه کشور و هر از ملیت و قومیتی سعی و تلاش بر این است تا عرض ارادت به محضر امام رضا (ع) عینیت پیدا کند. 
رئیس محترم شورای شهر اردبیل بارگاه امام رضا (ع) را محور و کانون وحدت و همدلی بیشتر و بها دادن به ارزش‌های معنوی جهان اسلام برشمرد و گفت: باید در این ایام جشن‌ها و برنامه‌ها با شور و حال خاص برگزار شود. 
حاج آقاسرداری به فعالیت یک ساله شورای چهارم و برخی از توفیق‌ها و در کنار آن کاستی‌ها را یادآور شد و افزود: بزرگترین شایستگی برای اعضای شورا این است که با تصمیم‌گیری درست و فعالیت رو به جلو شهرداری اردبیل رضایت مردم فراهم شده است و امام جمعه معزز اردبیل و نماینده محترم ولی فقیه در استان چندین بار در خطبه های خویش در نماز جمعه از برنامه ریزی شورای اسلامی شهر اردبیل در ارتباط با خدمات شهری و از شهرداری اردبیل به جهت اجرای بهتر این برنامه ها تقدیر و تشکر کردند . 
در ادامه به نامه های واصله از کمیسیونها رسیدگی و اتخاذ تصمیم شد. 
بند 1– نامه شماره 693-19/05/93- شورای اسلامی استان اردبیل مثبوت به شماره 8464 - 03/06/93 در دفتر شورای اسلامی شهر با موضوع صدور مجوز لازم در خصوص واریز 2% از بودجه شورای اسلامی شهر به حساب شوراهای فرادستی (شورای اسلامی استان اردبیل) برابر ماده 78 مکرر یک قانون تشکیلات و وظایف شوراهای فرادستی و همچنین بخشنامه بودجه سال 93 شهرداریها در فصل دوم بخش اول بند 8 طرح مورد تصویب قرار گرفت. 
بند 2– نامه شماره 5174/4/1/1/1721-10/06/93 فرمانداری محترم اردبیل مثبوت به شماره 8652 - 12/06/93 در دفتر شورای اسلامی شهر با موضوع انتخاب هیأت رئیسه شوراها برای مدت یکسال با نظر به آغاز دوره چهارم فعالیت شوراهای اسلامی کشور در تاریخ 12/06/92 و لزوم تعیین هیأت رئیسه شوراهای اسلامی برای سال دوم فعالیت مطابق ماده 16 قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور مصوبه سال 1375 با اصلاحات و الحاقات بعدی قرائت و اقدام شد. 
در ادامه طبق دستور جلسه اعضای محترم شورای اسلامی شهر اردبیل به رأی گیری برای هیأت رئیسه جدید شورا اقدام و با آراء حاضرین به شرح ذیل هیأت رئیسه جدید انتخاب و تعیین گردیدند. 
1- آقای زکی اله خوشبخت به سمت رئیس شورای اسلامی شهر با 7 رأی . 
2- آقای سالار شاکر به سمت نایب رئیس شورای اسلامی شهر با 7 رأی . 
3- آقای محمد فیضی به سمت سخنگوی شورای اسلامی شهر با 7 رأی . 
4- آقای علی هدایتی به سمت خزانه دار شورای اسلامی شهر با 7 رأی . 
در ادامه به جهت اینکه برای سمت منشی و دبیر شورا دو عضو محترم به نام منشی و دبیر اول و دوم انتخاب و دو عضو محترم شورا برای این سمت ها کاندید شدند و مقرر گردید عضو محترمی که بیشترین رأی را کسب نماید به عنوان منشی و دبیر اول و عضو محترمی که کمتر از ایشان رأی بیاورد به سمت منشی و دبیر دوم انتخاب می شود. 
لذا آقای سلامت صفری به سمت منشی و دبیر اول شورای اسلامی شهر با 7 رأی و خانم لیلا تقوی با 6 رأی به سمت منشی و دبیر دوم شورای اسلامی شهر انتخاب شدند. 
سپس با رأی اکثریت شورا مقرر گردید تعیین اعضای کمیسیون ها به جلسه بعد موکول شود. 
« جلسه رأس ساعت 21 با نثار صلوات به پایان رسید »

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان